Ταλαιπωρία για επιβάτες του «Λευκού βέλους» - «Έμεινε» λίγο πριν από το σταθμό Δεκέλειας
Μεγάλη ταλαιπωρία υπέστησαν οι επιβάτες του «Λευκού Βέλους» που αναχώρησε στις 17:22 το απόγευμα της Πέμπτης από την Αθήνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα larissanet.gr, το τρένο που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο «έμεινε» από βλάβη λίγη ώρα αφότου ξεκίνησε, περίπου στις 18:00, λίγο πριν από το σταθμό Δεκέλειας.
Οι επιβάτες περίμεναν εντός των βαγονιών, τα οποία, μάλιστα, δεν είχαν κλιματιστικό. Τελικά το τρένο ρυμουλκήθηκε λίγο αργότερα ως το σταθμό Δεκέλειας, όπου και κατέβηκαν οι επιβάτες.
Οι επιβάτες ενημερώθηκαν ότι θα μεταφέρονταν στον προορισμό τους με λεωφορεία και έως αργά το βράδυ περίμεναν στον εν λόγω σταθμό.
PHOTO 1 / 5
Photo 1/5
larissanet.gr
Photo 2/5
larissanet.gr
Photo 3/5
larissanet.gr
Photo 4/5
larissanet.gr
Photo 5/5
larissanet.gr
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ