Ταλαιπωρία για επιβάτες του «Λευκού βέλους» - «Έμεινε» λίγο πριν από το σταθμό Δεκέλειας
Μεγάλη ταλαιπωρία υπέστησαν οι επιβάτες του «Λευκού Βέλους» που αναχώρησε στις 17:22 το απόγευμα της Πέμπτης από την Αθήνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα larissanet.gr, το τρένο που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο «έμεινε» από βλάβη λίγη ώρα αφότου ξεκίνησε, περίπου στις 18:00, λίγο πριν από το σταθμό Δεκέλειας.
Οι επιβάτες περίμεναν εντός των βαγονιών, τα οποία, μάλιστα, δεν είχαν κλιματιστικό. Τελικά το τρένο ρυμουλκήθηκε λίγο αργότερα ως το σταθμό Δεκέλειας, όπου και κατέβηκαν οι επιβάτες.
Οι επιβάτες ενημερώθηκαν ότι θα μεταφέρονταν στον προορισμό τους με λεωφορεία και έως αργά το βράδυ περίμεναν στον εν λόγω σταθμό.
PHOTO 1 / 5
Photo 1/5
larissanet.gr
Photo 2/5
larissanet.gr
Photo 3/5
larissanet.gr
Photo 4/5
larissanet.gr
Photo 5/5
larissanet.gr
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Μαρκόπουλος στο CNN Greece: «New age Βαρουφακιάδα οι πολίτες δεν θα πάρουν»
07:15
ΚΟΣΜΟΣ
Ισχυρή σεισμική δόνηση 5,4 Ρίχτερ στο Πακιστάν
07:14
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ο χάρτης πληρωμών από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου
07:08
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Ηλιοφάνεια με μικρή άνοδο της θερμοκρασίας - Θυελλώδεις άνεμοι έως οκτώ μποφόρ στο Αιγαίο
07:00
ΕΛΛΑΔΑ