Τραγωδία στην Πάτρα: Νεκρή 44χρονη - Έπεσε από μπαλκόνι τρίτου ορόφου
Ανανεώθηκε:
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Παρασκευής σε ΕΚΑΒ και ΕΛ.ΑΣ, όταν μία γυναίκα βρέθηκε στο κενό, από όροφο στην οδό Ζαΐμη, στην Πάτρα.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η γυναίκα έπεσε από το μπαλκόνι διαμερίσματος τρίτου ορόφου.
Το ασθενοφόρο έφτασε στο σημείο, αλλά ήταν ήδη αργά.
Οι αρχές δεν αποκλείουν προς το παρόν το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας, όπως αναφέρουν τοπικά μέσα.
CULTURE
Encardia στον Κήπο του Μεγάρου Σάββατο 4 Ιουλίου στις 21:00
20:06
ΕΛΛΑΔΑ
Ο καύσωνας κατηφορίζει στα Βαλκάνια και φθάνει στην Ελλάδα - Καυτές ημέρες και τροπικές νύχτες
20:04
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στη Βενεζουέλα μεταβαίνει 12μελης ελληνική διασωστική αποστολή της ΕΠΟΜΕΑ
20:01
ΚΟΣΜΟΣ
Επιστρέφει στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ του Ιράν το ρωσικό προσωπικό
19:57
ΚΟΣΜΟΣ