Κοζάνη: Στο νοσοκομείο βρέφος που κατάπιε παραμάνα
Ανανεώθηκε:
Ώρες αγωνίας πέρασαν οι γονείς ενός βρέφους 8 μηνών, όταν διαπίστωναν ότι το μωρό τους είχε καταπιεί αντικείμενο και το μετέφεραν εσπευσμένα στο νοσοκομείο Κοζάνης.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την τοπική ιστοσελίδα kozan.gr, το βρέφος που πιθανότατα είχε καταπιεί μια μικρή παραμάνα (από κόσμημα), διακομίστηκε αρχικά στα έκτακτα χειρουργικά περιστατικά στο Μαμάτσειο νοσοκομείο Κοζάνης, όπου κατόπιν σχετικής εξέτασης διαπιστώθηκε, πράγματι, απεικονιστικά, η ύπαρξη του ξένου σώματος.
Διεκομίσθη, σε καλή κατάσταση, για περαιτέρω ιατρική αντιμετώπιση στην εφημερεύουσα Παιδοχειρουργική Κλινική στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όπου και νοσηλεύεται.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Άφησαν βρέφος τριών μηνών στο αυτοκίνητο για δύο ώρες και πέθανε
ΕΛΛΑΔΑ
Αρπαγή βρέφους στο Αιγάλεω: «Δεν ξέρω γιατί πήραν το μωρό χωρίς την άδειά μου», λέει η μητέρα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Ασημακοπούλου: Δεν τίθεται θέμα διαγραφής - Υποκριτικές οι αντιδράσεις
14:10
ΚΟΣΜΟΣ
Άρχισε η κούρσα διαδοχής μετά την παραίτηση Στάρμερ: Ο Μπέρναμ ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του
14:08
CULTURE
Ο Τζορτζ Λούκας δανείζει τη φωνή του σε χαρακτήρα της ταινίας «Minions & Monsters»
14:08
ΕΛΛΑΔΑ
Όπλο εντοπίστηκε από πολίτη στον βυθό της θάλασσας στην Καβάλα
13:59
ΕΛΛΑΔΑ