Κοζάνη: Στο νοσοκομείο βρέφος που κατάπιε παραμάνα
Ανανεώθηκε:
Ώρες αγωνίας πέρασαν οι γονείς ενός βρέφους 8 μηνών, όταν διαπίστωναν ότι το μωρό τους είχε καταπιεί αντικείμενο και το μετέφεραν εσπευσμένα στο νοσοκομείο Κοζάνης.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την τοπική ιστοσελίδα kozan.gr, το βρέφος που πιθανότατα είχε καταπιεί μια μικρή παραμάνα (από κόσμημα), διακομίστηκε αρχικά στα έκτακτα χειρουργικά περιστατικά στο Μαμάτσειο νοσοκομείο Κοζάνης, όπου κατόπιν σχετικής εξέτασης διαπιστώθηκε, πράγματι, απεικονιστικά, η ύπαρξη του ξένου σώματος.
Διεκομίσθη, σε καλή κατάσταση, για περαιτέρω ιατρική αντιμετώπιση στην εφημερεύουσα Παιδοχειρουργική Κλινική στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όπου και νοσηλεύεται.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Άφησαν βρέφος τριών μηνών στο αυτοκίνητο για δύο ώρες και πέθανε
ΕΛΛΑΔΑ
Αρπαγή βρέφους στο Αιγάλεω: «Δεν ξέρω γιατί πήραν το μωρό χωρίς την άδειά μου», λέει η μητέρα
ΕΛΛΑΔΑ
Κρήτη: Στην φυλακή ο 27χρονος για το θανατηφόρο τροχαίο με θύμα 23χρονη
15:48
ΚΟΣΜΟΣ
Ρωσία: Αγώνας για την επάρκεια καυσίμων μετά τα πλήγματα στην Κριμαία
15:48
ΕΛΛΑΔΑ
Μηχανογραφικό 2026: Μην περιμένεις τους βαθμούς για να ξεκινήσεις την προετοιμασία σου
15:40
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στη Βοιωτία - Σηκώθηκαν οκτώ εναέρια μέσα
15:39
ΕΛΛΑΔΑ