ΕΛΛΑΔΑ

Fraport για την λιποθυμία πιλότου εν ώρα πτήσης: Οι διαδικασίες εφαρμόστηκαν εγκαίρως

Fraport για την λιποθυμία πιλότου εν ώρα πτήσης: Οι διαδικασίες εφαρμόστηκαν εγκαίρως
Η Fraport αναφέρει ότι παρασχέθηκαν πρώτες βοήθειες σε πτήση, η οποία πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «Μακεδονία» INTIME / ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (Φωτογραφία αρχείου)

Διευκρινίσεις για την αναγκαστική προσγείωση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης λόγω λιποθυμίας του πιλότου εν ώρα πτήσης, έδωσε η εταιρεία Fraport

Ο φορέας λειτουργίας και διαχείρισης του αεροδρομίου διευκρινίζει ότι «το αεροσκάφος δεν παρέμεινε ακινητοποιημένο στον διάδρομο προσγείωσης-απογείωσης και ότι όλες οι προβλεπόμενες επιχειρησιακές διαδικασίες εφαρμόστηκαν έγκαιρα».

Παράλληλα, αναφέρει ότι «στις 23 Αυγούστου παρασχέθηκαν πρώτες βοήθειες σε πτήση, η οποία πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «Μακεδονία», αμέσως μετά την στάθμευση του αεροσκάφους».

Ο πιλότος λιποθύμησε ενώ το αεροσκάφος βρισκόταν στα 30.000 πόδια

Το περιστατικό σημειώθηκε σε πτήση από το Μπέρμιγχαμ προς την Αττάλεια προ ημερών, όταν το αεροσκάφος της εταιρείας Jet2 στο οποίο επέβαιναν χρειάστηκε να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση στη Θεσσαλονίκη λόγω αδιαθεσίας του πιλότου.

Οι αεροσυνοδοί ενημέρωσαν τους επιβάτες ότι ενώ το αεροσκάφος βρισκόταν στα 30.000 πόδια, ο πιλότος είχε λιποθυμήσει.

Το περιστατικό σημειώθηκε στις 23 Αυγούστου, ωστόσο δεν έγινε αμέσως γνωστό.

«Ενώ ήμασταν όλοι παρατηρήσαμε ότι κάτι συνέβαινε στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου. Νομίζαμε ότι κάποιος είχε τραυματιστεί στην τουαλέτα ενώ υπήρξαν αναταράξεις» ανέφερε επιβάτης της πτήσης LS1239, μιλώντας στο Birmingham Live.

«Μας είπαν ότι θα προσγειωθούμε στην Ελλάδα λόγω έκτακτης ιατρικής ανάγκης», συμπλήρωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Με τη σειρά του, εκπρόσωπος της Jet2 είπε πως το αεροσκάφος εξετράπη της πορείας του προληπτικά, λόγω της αδιαθεσίας ενός εκ των πιλότων.

«Ένα πλήρωμα μεταφέρθηκε στη Θεσσαλονίκη για να μπορέσουμε να μεταφέρουμε πελάτες στο δρόμο τους για την Αττάλεια το ίδιο βράδυ. Ενημερώσαμε τους επιβάτες μας το συντομότερο δυνατό και οι ομάδες μας εργάστηκαν εξαιρετικά σκληρά για να τους φροντίσουν όλους. Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από οποιονδήποτε επηρεάστηκε από αυτήν την απρόβλεπτη καθυστέρηση» τόνισε ο εν λόγω εκπρόσωπος.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ