Συνάντηση προέδρου Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού με Γιάννη Πλακιωτάκη
Γόνιμη και εποικοδομητική συζήτηση με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Γιάννη Πλακιωτάκη, είχε την Τετάρτη ο πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, Dr. Αντώνιος Αυγερινός.
Η συζήτηση, η οποία πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, επικεντρώθηκε σε διάφορα θέματα κοινού ενδιαφέροντος όπως η εκπαίδευση στις Πρώτες Βοήθειες αλλά και επικείμενες συνεργασίες σε κοινούς τομείς ενδιαφέροντος, προς όφελος πάντα της Ελληνικής κοινωνίας και των εργαζομένων του υπουργείου.
Σημειώνεται ότι άμεση ήταν η επίλυση προβλήματος που ανέκυψε στο Περιφερειακό Τμήμα Ηγουμενίτσας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού εκ μέρους του υπουργού, αποδεικνύοντας εμπράκτως ότι ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ Γιάννης Πλακιωτάκης, στηρίζει το τεράστιο ανθρωπιστικό έργο του Ε.Ε.Σ.
Pyromet: Η online πλατφόρμα του Meteo που υπολογίζει τους δείκτες κινδύνου πυρκαγιάς
23:17
Στην Ελλάδα η Γκόλντι Χον με τους εγγονούς της
23:05
Αυστραλία: Διπλασιάζει το πρόστιμο για τους ανήλικους που παραβιάζουν το «ban» στα social media
22:53
Μεγάλη φωτιά στα Άνω Λιόσια - Ισχυρές επίγειες δυνάμεις
22:49