Συνάντηση προέδρου Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού με Γιάννη Πλακιωτάκη
Γόνιμη και εποικοδομητική συζήτηση με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Γιάννη Πλακιωτάκη, είχε την Τετάρτη ο πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, Dr. Αντώνιος Αυγερινός.
Η συζήτηση, η οποία πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, επικεντρώθηκε σε διάφορα θέματα κοινού ενδιαφέροντος όπως η εκπαίδευση στις Πρώτες Βοήθειες αλλά και επικείμενες συνεργασίες σε κοινούς τομείς ενδιαφέροντος, προς όφελος πάντα της Ελληνικής κοινωνίας και των εργαζομένων του υπουργείου.
Σημειώνεται ότι άμεση ήταν η επίλυση προβλήματος που ανέκυψε στο Περιφερειακό Τμήμα Ηγουμενίτσας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού εκ μέρους του υπουργού, αποδεικνύοντας εμπράκτως ότι ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ Γιάννης Πλακιωτάκης, στηρίζει το τεράστιο ανθρωπιστικό έργο του Ε.Ε.Σ.
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58