ΕΛΛΑΔΑ

Βίκος Α.Ε.: Η ελληνική, οικογενειακή επιχείρηση που αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς

Βίκος Α.Ε.: Η ελληνική, οικογενειακή επιχείρηση που αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς
PETCOM Plastics, Καλπάκι Ιωαννίνων

Πόσο εύκολο είναι για μία επιχείρηση να αντιληφθεί τις πραγματικές ανάγκες της σύγχρονης αγοράς; Πρόκειται για ένα ερώτημα που ταλανίζει πληθώρα εταιρειών, μιας και οι τάσεις της αγοράς «σήμερα» είναι ο κατευθυντήριος άξονας για την εξέλιξή τους.

Εάν η φιλοσοφία μίας εταιρείας έχει στις προτεραιότητές της την εκπλήρωση των αναγκών των πελατών, τότε πιθανότατα θα ακολουθήσει το παράδειγμα της Βίκος Α.Ε., η οποία στοχεύει σε κάθε επόμενο «βήμα», να παρεμβαίνει πολυδιάστατα με βάση τους άξονες: Άνθρωπος - Ανάπτυξη - Αειφορία. Πώς αλλιώς θα μπορούσε να έχει όλα της τα τμήματα δομημένα με τέτοιο τρόπο, ώστε σε συνδυασμό με την παραγωγική ευελιξία, να ενισχύεται η ανταποκρισιμότητα της εταιρείας στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών;

Το νερό, άλλωστε, από τη φύση του αποτελεί ένα κατ’ εξοχήν σύμβολο της αειφορίας, καθώς βρίσκεται σε μία διαρκή διαδικασία κυκλικής αναγέννησης. Σε αυτό το πλαίσιο, η αντίληψη της Βίκος Α.Ε. για τη βιωσιμότητα έχει μία συμπεριληπτική προσέγγιση που λαμβάνει υπόψιν όχι μόνο την περιβαλλοντική, την κοινωνική, αλλά και την πολιτισμική διάσταση. Απόρροια αυτού είναι να αντιμετωπίζει τη δική του εμπεδωμένη επιχειρηματική ανάπτυξη, ως αλληλένδετη με την κοινωνική ευημερία, να θέτει την καινοτομία στην υπηρεσία ευρύτερων αναγκών και υπέρτερων αξιών που τον διακρίνουν, να επενδύει με πίστη στη χώρα και τους ανθρώπους. Προωθεί, επί της ουσίας, ένα νέο μοντέλο που παράγει υπεραξία στην κοινωνία και το περιβάλλον, παράγοντας νέα προϊόντα που συμβαδίζουν με τον σύγχρονο τρόπο ζωής.

1.jpg
Καλπάκι, Ιωάννινα

Συνδυάζοντας την απόλαυση της γεύσης με την ευεξία

Εάν μέχρι σήμερα πιστεύαμε πως η απόλαυση με την ευεξία είναι δύο αντίθετες έννοιες, η Βίκος Α.Ε. ήρθε για να μας υπενθυμίσει πως ροή είναι η συνεχής γραμμή που ενώνει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον και είναι στο χέρι μας να τη διατηρήσουμε. Πώς το κατάφερε αυτό; Χάρη στο συνδυασμό της μοναδικής γεύσης των προϊόντων της με τα ευεργετικά οφέλη για τον οργανισμό μας. Με βάση αυτή τη λογική, πρώτη η Βίκος Α.Ε. έφερε στην αγορά τα μόνα αναψυκτικά με φυσικό μεταλλικό νερό. Ο λόγος για έντεκα αναψυκτικά με κύριο συστατικό το φυσικό μεταλλικό νερό, αλλά και χυμούς από ελληνικά φρούτα, που δημιουργούν τα πιο ξεχωριστά αναψυκτικά και προσφέρουν πραγματική απόλαυση χάρη στη μοναδική τους γεύση.

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής της ΒΙΚΟΣ Α.Ε. «πηγάζει» από τη φύση

Καθώς έχει δημιουργηθεί μέσα στη φύση, ζει από αυτή και αναδεικνύει έναν από τους πολύτιμους πόρους της, το νερό, η Βίκος Α.Ε. δεν θα μπορούσε παρά να στρέφεται προς τη φύση και για την περαιτέρω ανάπτυξή της. Αυτό συνέβη και με τη δημιουργία της σειράς αναψυκτικών Βίκος με στέβια, όπου η εταιρεία, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις έχει λανσάρει τρία νέα προϊόντα με φυσικό μεταλλικό νερό και γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Έτσι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα επιλογής μέσα από τρεις γεύσεις με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη: Βίκος Cola, Βίκος Πορτοκαλάδα με ανθρακικό και Βίκος Λεμονάδα.

Η Βίκος Α.Ε είναι μία εταιρεία που συνδυάζει την ασφάλεια και τη σταθερότητα μίας ελληνικής, οικογενειακής επιχείρησης, σε συνδυασμό με τις νέες τάσεις και τις δεσμεύσεις που επιτάσσει η σύγχρονη αγορά. Αυτός είναι ο λόγος, για τον οποίο ο σεβασμός και η προστασία της φύσης, με απόλυτη συνέπεια προς την αειφορία και την καινοτόμο επιχειρηματική αντίληψη της εταιρείας, μεταφράζονται σε ένα συνολικό «Β-οικοσύστημα ενεργειών και δράσεων», που συμβολίζουν το όραμα της εταιρείας για ένα οικοσύστημα που θα λειτουργεί ισορροπημένα, με όραμα για το αύριο και την ανάπτυξη, με όραμα την αειφορία και τη βιωσιμότητα.

Δείτε το αφιέρωμα στα 30 χρόνια Βίκος εδώ