ΕΛΛΑΔΑ

Μετρό: Αντίστροφη μέτρηση για τους τρεις νέους σταθμούς στον Πειραιά

Μετρό: Αντίστροφη μέτρηση για τους τρεις νέους σταθμούς στον Πειραιά
Φωτογραφία που δόθηκε στη δημοσιότητα το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2022 εικονίζει τις τελικές εργασίες πριν την παράδοσή του στο κοινό, στο σταθμό μετρό “Πειραιάς” ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΙΤΣΑΡΑΣ/ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σε πλήρης εξέλιξη βρίσκεται η επέκταση του μετρό με τους τρεις νέους σταθμούς: Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο.

Η έναρξη των δρομολογίων αναμένεται σε μερικές μέρες, με τις πινακίδες στις γραμμές να έχουν ήδη αλλάξει, και να έχουν τοποθετηθεί χάρτινες επιγραφές με τον σημερινό τερματικό σταθμό της Νίκαιας.

Την Τρίτη ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια, ενώ έχει κατέβει ένα μέρος της σιδεριάς στο εργοτάξιο του μετρό στο Δημοτικό Θέατρο.

Δείτε βίντεο από την πλατεία Βενιζέλου από το pireaspiraeus.com:

Η επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό «Αγία Μαρίνα-Πειραιάς» περιλαμβάνει σήραγγα μήκους 7,6 χλμ. και 6 νέους σύγχρονους σταθμούς (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο) καθώς και επτά ενδιάμεσα φρέατα εξαερισμού.

Οι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια παραδόθηκαν στις 6 Ιουλίου, και μέσα στις επόμενες ημέρες θα πάρουν σειρά οι σταθμοί Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο.

Ο σταθμός «Μανιάτικα» βρίσκεται σε απόσταση βολής από το Κερατσίνι, ο σταθμός «Πειραιάς» βρίσκεται σχεδόν κάτω από τον σημερινό σταθμό της Γραμμής 1 και ο σταθμός «Δημοτικό Θέατρο», ο οποίος θα είναι και ο τερματικός, βρίσκεται απέναντι από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και το δημαρχείο.

Με την ολοκλήρωση του έργου και τη θέση σε λειτουργία και των σταθμών Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο προβλέπεται αύξηση της συνολικής επιβατικής κίνησης στο δίκτυο του μετρό σε 132.000 πολίτες ημερησίως, μειώνοντας τόσο την κυκλοφορία των Ι.Χ. οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως όσο και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους ημερησίως.

Σημειώνεται δε ότι ο συνολικός χρόνος από το Λιμάνι έως το Αεροδρόμιο θα διανύεται με το μετρό σε 50 λεπτά.

Με την ολοκλήρωση του έργου, στο σταθμό Πειραιά προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο, συνενώνοντας λειτουργικά δυο γραμμές μετρό (Γραμμές 1 και 3), το Λιμάνι, τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και την επέκταση του Τραμ προς Πειραιά (5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμοί), διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ όλων των μέσων μεταφοράς.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ