Απόπειρα ληστείας με ομηρεία στη Θεσσαλονίκη – Συνελήφθησαν οι δράστες
Συναγερμός σήμανε στις Αρχές στη Θεσσαλονίκη, καθώς ληστές εισέβαλαν σε κατάστημα κινητής τηλεφωνίας στην οδό Μοναστηρίου 20 και κράτησαν ομήρους.
Μετά από ένα μίνι- θρίλερ, οι δράστες συνελήφθησαν.
Προσώρας, φαίνεται πως οι δράστες ήταν τουλάχιστον δύο και δεν κρατούσαν κάποιο όπλο.
Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, οι ληστές εγκλωβίστηκαν στο κατάστημα, στο οποίο βρίσκονταν ένας υπάλληλος κι ακόμη ένα άτομο- κατά πάσα πιθανότητα πελάτης του καταστήματος.
Οι αστυνομικοί που βρίσκονταν έξω από το κατάστημα φώναξαν στους ληστές να πέσουν κάτω και όταν κατάλαβαν πως δεν θα μπορούσαν να ξεφύγουν παραδόθηκαν.
Δείτε εικόνες από το σημείο από το grtimes.gr:
PHOTO 1 / 3
ΚΟΣΜΟΣ
Δανία: Στους 36,8 βαθμούς η θερμοκρασία - Η πιο ζεστή μέρα από το 1874
18:48
ΕΛΛΑΔΑ
Καπνοί από φρεάτιο στο κέντρο της Λαμίας κινητοποίησαν την πυροσβεστική
18:38
ΕΛΛΑΔΑ
Παγκράτι: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εργοτίμου μετά την πτώση τοίχου
18:30
ΕΛΛΑΔΑ
Δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας - Επί τόπου ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής
18:21
ΚΟΣΜΟΣ