Απόπειρα ληστείας με ομηρεία στη Θεσσαλονίκη – Συνελήφθησαν οι δράστες
Συναγερμός σήμανε στις Αρχές στη Θεσσαλονίκη, καθώς ληστές εισέβαλαν σε κατάστημα κινητής τηλεφωνίας στην οδό Μοναστηρίου 20 και κράτησαν ομήρους.
Μετά από ένα μίνι- θρίλερ, οι δράστες συνελήφθησαν.
Προσώρας, φαίνεται πως οι δράστες ήταν τουλάχιστον δύο και δεν κρατούσαν κάποιο όπλο.
Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, οι ληστές εγκλωβίστηκαν στο κατάστημα, στο οποίο βρίσκονταν ένας υπάλληλος κι ακόμη ένα άτομο- κατά πάσα πιθανότητα πελάτης του καταστήματος.
Οι αστυνομικοί που βρίσκονταν έξω από το κατάστημα φώναξαν στους ληστές να πέσουν κάτω και όταν κατάλαβαν πως δεν θα μπορούσαν να ξεφύγουν παραδόθηκαν.
Δείτε εικόνες από το σημείο από το grtimes.gr:
PHOTO 1 / 3
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: Νέα στοιχεία για τη δολοφονία του 15χρονου - Όσα κατέθεσε ο 17χρονος καθ' ομολογία δράστης
20:33
ΚΟΣΜΟΣ
«Καθοριστικό βήμα για αποκλιμάκωση» η συμφωνία Ισραήλ - Λιβάνου λέει η φον ντερ Λάιεν
20:23
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πάνω από 10.000 βέσπες κατέκλυσαν στη Ρώμη - Εντυπωσιακές εικόνες γύρω από το Κολοσσαίο
20:13
ΕΛΛΑΔΑ
Η πρώτη μέρα με πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς: 32 φωτιές σε ένα 24ωρο - Συναγερμός λόγω ανέμων
20:02
ΚΟΣΜΟΣ