Βανδαλισμός στο σταθμό του μετρό «Άγιος Ιωάννης» - Έσπασαν μηχανήματα και ΑΤΜ
Ανανεώθηκε:
Ζημιές προκλήθηκαν το βράδυ της Κυριακής από αγνώστους στο σταθμό του μετρό «Άγιος Ιωάννης».
Οι άγνωστοι με σφυριά στα χέρια έσπασαν ακυρωτικά μηχανήματα, ένα αυτόματο μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων και ένα ΑΤΜ τράπεζας πριν εξαφανιστούν.
Οι κινήσεις τους σύμφωνα με την ΕΡΤ έχουν καταγραφεί από το κλειστό κύκλωμα ασφαλείας του σταθμού ενώ εκτιμάται πως πρόκειται για χούλιγκανς ποδοσφαιρικής ομάδας.
Σε διαφορετικό περιστατικό, άτομα που επέβαιναν σε συρμό του μετρό με κατεύθυνση προς τα βόρεια προάστια άναψαν καπνογόνα εντός στου συρμού και χρησιμοποίησαν τους πυροσβεστήρες με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί χάος, με τον συρμό να αποσύρεται.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Άγνωστοι βανδάλισαν τον σταθμό του μετρό Συγγρού - Φιξ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η Audi ανανέωσε το A3 κάνοντάς το πιο ψηφιακό και με αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης
09:00
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν κατηγορεί το NATO για «συνέργεια» στον πόλεμο των ΗΠΑ και του Ισραήλ εναντίον του
08:57
ΕΛΛΑΔΑ
Πολεοδομίες: Οι διάλογοι που καίνε το κύκλωμα στην Κηφισιά- Η γκρίνια για τον δήμαρχο και το «βύσμα»
08:49
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμός στη Βενεζουέλα: «Ήταν σαν ταινία τρόμου» - Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες κατοίκων
08:43
ΕΛΛΑΔΑ