ΕΛΛΑΔΑ

Κολωνάκι: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις όλο το Νοέμβριο λόγω του Μετρό

Κολωνάκι: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις όλο το Νοέμβριο λόγω του Μετρό
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύουν στην περιοχή του Κολωνακίου καθ΄όλη τη διάρκεια του Νοεμβρίου λόγω των εργασιών για τη γραμμή 4 του Μετρό Eurokinissi/ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (Φωτογραφία αρχείου)

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύουν στην περιοχή του Κολωνακίου καθ΄όλη τη διάρκεια του Νοεμβρίου, λόγω εργασιών για την κατασκευή του ομώνυμου σταθμού για την γραμμή 4 του Μετρό.

Oι ρυθμίσεις θα βρίσκονται σε ισχύ από 01.11.2022 έως 30.11.2022, όλο το 24ωρο.

Αναλυτικά οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:

ΦΑΣΗ 1- ΥΠΟΦΑΣΗ Α'

Στην πρώτη φάση περιλαμβάνεται ο ολικός αποκλεισμός της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Σκουφά έως τη συμβολή της με την οδό Τσακάλωφ στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Σκουφά.

Επίσης, περιλαμβάνει τον ολικό αποκλεισμό της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με το δυτικό τμήμα της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας έως τη συμβολή της με την οδό Τσακάλωφ στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Τσακάλωφ.

Ακόμη, περιλαμβάνει τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ, ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου από τη συμβολή της με την οδό Σκουφά έως τη συμβολή της με την οδό Κανάρη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κανάρη.

Τέλος, αφορά το χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ από την οδό Ηροδότου έως τον εργοταξιακό αποκλεισμό.

ΦΑΣΗ 1- ΥΠΟΦΑΣΗ Β'

Σε αυτή τη φάση προβλέπεται ο ολικός αποκλεισμός της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Σκουφά έως τη συμβολή της με την οδό Κανάρη στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κανάρη.

Επίσης, τον ολικό αποκλεισμό της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Κανάρη έως τη συμβολή της με την οδό Τσακάλωφ στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Τσακάλωφ.

Ακόμη, τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ, ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου από τη συμβολή της με την οδό Σκουφά έως τη συμβολή της με την οδό Τσακάλωφ με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος, με ταυτόχρονη αντιδρόμηση του τμήματος αυτού με φορά κίνησης προς Τσακάλωφ.

Τέλος, τον χαρακτηρισμό ως μονόδρομου της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ από την οδό Τσακάλωφ προς και έως την οδό Ηροδότου.

ΦΑΣΗ 1- ΥΠΟΦΑΣΗ Γ'

Σε αυτή τη φάση προβλέπεται ο ολικός αποκλεισμός της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Σκουφά έως τη συμβολή της με την οδό Τσακάλωφ στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Σκουφά.

Επίσης, προβλέπεται ο ολικός αποκλεισμός της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με το δυτικό τμήμα της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας έως τη συμβολή της με την οδό Τσακάλωφ στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Τσακάλωφ.

Ακόμη, τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ, ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου από τη συμβολή της με την οδό Σκουφά έως τη συμβολή της με την οδό Κανάρη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κανάρη.

Τέλος, τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ από την οδό Ηροδότου έως τον εργοταξιακό αποκλεισμό.

ΦΑΣΗ 1- ΥΠΟΦΑΣΕΙΣ Α', Β', Γ'

Εδώ προβλέπεται ο σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Κανάρη στα 4,00 μ. περίπου από το ύψος της οδού Σόλωνος έως την συμβολή της με την οδό Πατριάρχου Ιωακείμ, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

Επίσης, προβλέπεται ο ολικός αποκλεισμός του ανατολικού τμήματος της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Πατριάρχου Ιωακείμ έως τη συμβολή της με την οδό Καψάλη.

Ακόμη, τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος του νότιου τμήματος της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας ελάχιστου πλάτους στα 3,00 μ. περίπου από τη συμβολή της με την οδό Κουμπάρη έως τη συμβολή της με την οδό Καψάλη, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

Η υποχρεωτική πορεία με στροφή δεξιά των οχημάτων από Κανάρη προς δυτικό τμήμα της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας, από Σκουφά προς Ηρακλείτου, από νότιο τμήμα της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας προς Καψάλη, από Νεοφύτου Βάμβα προς Καψάλη και από Πατριάρχου Ιωακείμ προς Ηροδότου.

Η υποχρεωτική πορεία με στροφή αριστερά των οχημάτων από Π. Αναγνωστόπουλου προς Πατριάρχου Ιωακείμ.

Προβλέπεται ακόμη ο καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Κανάρη και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής, καθώς και πέριξ της Πλ. Φιλικής Εταιρείας.

Τέλος, προβλέπεται η απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της οδού Κανάρη από Σέκερη και έως το δυτικό τμήμα της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας, επί της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος πέριξ της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας , επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος του νότιου τμήματος της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας από Κουμπάρη έως Νεοφύτου Βάμβα, και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της Καψάλη από Νεοφύτου Βάμβα έως Ηροδότου, επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της Ηροδότου από Καρνεάδου έως Πατριάρχου Ιωακείμ, επί της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος της Ηροδότου από Καρνεάδου και για μήκος 20,0 μ. περίπου, και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της Ηρακλείτου από Σκουφά έως Σόλωνος.

ΦΑΣΗ 2

Στη Φάση 2 προβλέπεται ο σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος εκάστης λωρίδας στα 3,75 μ. περίπου της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κανάρη και ανατολικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ηροδότου.

Ο σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου του ανατολικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

Ο σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,00 μ. περίπου του δυτικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

Ο ολικός αποκλεισμός του νότιου τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Κουμπάρη έως τη συμβολή της με την οδό Καψάλη.

Η υποχρεωτική πορεία με στροφή δεξιά των οχημάτων από δυτικό τμήμα της Πλ. Φιλικής Εταιρείας προς Κουμπάρη και από Νεοφύτου Βάμβα προς Καψάλη.

Η υποχρεωτική πορεία με στροφή αριστερά ή δεξιά των οχημάτων από Σκουφά προς Πατριάρχου Ιωακείμ.

Ο καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

Η απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

Η απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος πέριξ της Πλ. Φιλικής Εταιρείας, επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος του δυτικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας από Κανάρη έως Κουμπάρη, και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της Καψάλη από Νεοφύτου Βάμβα έως Ηροδότου, επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της Ηροδότου από Καρνεάδου έως Πατριάρχου Ιωακείμ, επί της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος της Ηροδότου από Καρνεάδου και για μήκος 20,0 μ. περίπου, επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της Πατριάρχου Ιωακείμ από Τσακάλωφ έως Κανάρη στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κανάρη.

Τέλος, ο χαρακτηρισμός ως αδιεξόδου του ανατολικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας από την οδό Πατριάρχου Ιωακείμ έως τον εργοταξιακό αποκλεισμό.

ΦΑΣΗ 3

Στην 3η Φάση προβλέπεται ο σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος εκάστης λωρίδας στα 3,75 μ. περίπου της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κανάρη και ανατολικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ηροδότου.

Ακόμη, προβλέπεται ο σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Κανάρη στα 3,50 μ. περίπου και για μήκος 45,00 μ. περίπου έως τη συμβολή της με το δυτικό τμήμα της Πλ. Φιλικής Εταιρείας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

Επίσης, ο σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος του δυτικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας στα 4,00 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής και δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

Επιπλέον, ο ολικός αποκλεισμός του νότιου τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Κουμπάρη έως τη συμβολή της με την οδό Καψάλη.

Προβλέπεται ακόμη ο ολικός αποκλεισμός της οδού Καψάλη και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Νεοφύτου Βάμβα έως τη συμβολή της με την οδό Νεοφύτου Δούκα.

Σε αυτή τη φάση προβλέπεται η υποχρεωτική πορεία με στροφή δεξιά των οχημάτων από δυτικό τμήμα της οδού Φιλικής Εταιρείας προς Κουμπάρη.

Επίσης, προβλέπεται υποχρεωτική πορεία με στροφή αριστερά ή δεξιά των οχημάτων από Σκουφά προς Πατριάρχου Ιωακείμ.

Ακόμη, προβλέπεται η υποχρεωτική πορεία ευθεία των οχημάτων από Νεοφύτου Βάμβα προς το ανατολικό τμήμα της Πλ. Φιλικής Εταιρείας.

Προβλέπεται ο καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Κανάρη και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Ο καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και πέριξ της Πλ. Φιλικής Εταιρείας.

Η απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

Τέλος, προβλέπεται η απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος πέριξ της Πλ. Φιλικής Εταιρείας, επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος του ανατολικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας από Νεοφύτου Βάμβα έως Πατριάρχου Ιωακείμ, επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της Πατριάρχου Ιωακείμ από Τσακάλωφ έως Κανάρη.



ΔΗΜΟΦΙΛΗ