Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα στα δικαστήρια - Εκκενώνεται το κτήριο
Σε εξέλιξη είναι διαδικασία εκκένωσης του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης, ύστερα από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας.
Σύμφωνα με την αστυνομία, το τηλεφώνημα έγινε στις 9.18 το πρωί στην Άμεση Δράση, ενώ ειδικό κλιμάκιο αστυνομικών, με ειδικά εκπαιδευμένους σκύλους, κατευθύνονται προς τα Δικαστήρια για να πραγματοποιήσουν ελέγχους.
Η κυκλοφορία επί της οδού 26ης Οκτωβρίου, μπροστά από το Δικαστικό Μέγαρο, έχει διακοπεί, ενώ κυκλοφοριακή συμφόρηση παρουσιάζει η οδός Πολυτεχνείου.
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ