Κρήτη: Συναγερμός για κοριτσάκι 2 ετών που ήπιε χλωρίνη
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Τρίτης (06/12) στο ΕΚΑΒ Ηρακλείου Κρήτης, μετά από τηλεφώνημα για δίχρονο κορίτσι που ήπιε χλωρίνη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Creta24, οι διασώστες παρέλαβαν το μικρό κορίτσι από τον καταυλισμό των Ρομά στο Ηράκλειο και το μετέφεραν εσπευσμένα στα επείγοντα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου.
Νοσηλεύεται στην Παιδιατρική Κλινική καθώς η κατάστασή του, παρότι είναι σταθερή, χρήζει εντατικής παρακολούθησης.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές πληροφόρησης, οι συγγενείς του, αρνούνται να δοθεί στο μικρό κοριτσάκι, η κατάλληλη θεραπεία που είναι απαραίτητη δεδομένης της κατάστασης της υγείας τους, με τους ιατρούς να προσπαθούν να τους μεταπείσουν.
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μεγάλες καθυστερήσεις στον Κηφισό - Μποτιλιάρισμα σε Κηφισίας και Αττική Οδό (χάρτης)
08:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Βορίδης για Αβραμόπουλο: Δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα και δεν θεωρώ ότι επηρεάζει την κυβέρνηση
08:28
ΚΟΣΜΟΣ
Το να νιώθουμε μεγαλύτεροι από την ηλικία μας σχετίζεται με κακή ποιότητα ύπνου, διαπιστώνει μελέτη
08:20
ΚΟΣΜΟΣ