Αργολίδα: Καΐκι στην Αρχαία Επίδαυρο «ψάρεψε» οβίδα του Πολεμικού Ναυτικού
Δεν πίστευε στα μάτια του ψαράς στην Αρχαία Επίδαυρο όταν μάζεψε τα δίχτυα του το πρωί του Σαββάτου (10/12).
Αντί για κάποιο μεγάλο ψάρι, διαπίστωσε πως είχε «πιάσει» μια οβίδα του Πολεμικού Ναυτικού.
Άμεσα ο ψαράς ενημέρωσε το Λιμεναρχείο το οποίο με τη σειρά του ενημέρωσε την αρμόδια υπηρεσία στρατού για την εξουδετέρωση της οβίδας, σύμφωνα με το argolikeseidhseis.
Στο σημείο έσπευσαν, πλωτό σκάφος και όχημα του Λιμεναρχείου Κορίνθου, σταθμός του ΕΚΑΒ και Πυροτεχνουργοί που απέκλεισαν την περιοχή στο λιμάνι της Αρχαίας Επιδαύρου, όπου σύμφωνα με πληροφορίες προχώρησαν σε αποσυναρμολόγηση της οβίδας, αργά το απόγευμα του Σαββάτου, η οποία ήταν τύπου ΜΚ1 του Πολεμικού Ναυτικού και μάλιστα οπλισμένη Έχοντας 800 γραμμάρια ΤNT και από καθαρή τύχη δεν εξερράγη.
Κοντά στη λύση του μυστηρίου για το πώς μεταφέρθηκαν οι γιγάντιες πέτρες του Στόουνχεντζ
21:58
Βρετανία: Ο Μπέρναμ έτοιμος για την πρώτη του ομιλία- Θα ξεδιπλώσει το οικονομικό του πρόγραμμα
21:46
Τραγωδία στην Κύπρο: Δύο αδέρφια οκτώ και 10 ετών βρέθηκαν νεκρά σε αυτοκίνητο
21:35
Νετανιάχου κατά Ερντογάν: «Κάθε μέρα ζητά την καταστροφή του Ισραήλ - Θα ενημερώσουμε τις ΗΠΑ»
21:24