Θεσσαλονίκη: Στο ψυχιατρείο ο 29χρονος που σκότωσε την μητέρα του
Στο ψυχιατρείο οδηγήθηκε ο 29χρονος ο οποίος ομολόγησε ότι σκότωσε την μητέρα του το απόγευμα της Τετάρτης (21/12) στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival, ο εισαγγελέας πρότεινε να μεταφερθεί στο ψυχιατρείο όπου αποφασίστηκε ο εγκλεισμός του.
Υπενθυμίζεται ότι η 60χρονη γυναίκα εντοπίστηκε νεκρή από αστυνομικούς σε διαμέρισμα πολυκατοικίας της οδού Παπαδιαμάντη, λίγο μετά τις 17:00 και έπειτα από κλήσεις περίοικων.
Ο 29χρονος ομολόγησε στους αστυνομικούς ότι ο ίδιος σκότωσε τη μητέρα του. Ο καθ’ ομολογίαν δράστης αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα και λάμβανε σχετική φαρμακευτική αγωγή.

ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ