Χωρίς Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ από τη Δευτέρα
Σε τροχιά κινητοποιήσεων κινούνται από τη Δευτέρα 6 Ιουνίου οι εργαζόμενοι στο Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ, οι οποίοι εκφράζουν την έντονη αντίδρασή τους στην ένταξη της ΣΤΑΣΥ και της ΟΣΥ στο υπερταμείο.
Αναλυτικότερα, από την ερχόμενη Δευτέρα 6 Ιουνίου προχωρούν σε προειδοποιητικές στάσεις εργασίας οι εργαζόμενοι σε Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ με ενδεχόμενη την κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους.
«Οι ιδιωτικές αστικές συγκοινωνίες έχουν «δοκιμαστεί» και οι συνέπειές τους είναι γνωστές: ακριβά εισιτήρια, ανασφαλείς συγκοινωνίες και ακόμα πιο μειωμένα δρομολόγια», επισημαίνουν οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς.
Ειδικότερα αποφάσισαν κινητοποιήσεις:
Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016: Στάση εργασίας από έναρξη έως 10.00
Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016: Στάση εργασίας από 12.00 έως 16.00
Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016: Στάση εργασίας από 22.00 έως λήξη βάρδιας
Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016: Στάση εργασίας από έναρξη έως 10.00
Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016: Στάση εργασίας από 21.00 έως λήξη βάρδιας
Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016: Στάση εργασίας από 12.00 έως 17.00
SPONSORED
Θεσσαλονίκη: Χειρουργείο για την 24χρονη που παρασύρθηκε από το λεωφορείο - Η στιγμή του τροχαίου
08:32
Πώς επιστήμονες πέρασαν δεκαετίες τελειοποιώντας το γρασίδι για τους αγώνες του Μουντιάλ
08:30
Η NVidia θέλει να κυριαρχήσει και στην αγορά των επεξεργαστών για PC
08:23
Ο Ντόναλντ Τραμπ με νέο AI βίντεο συμπεραίνει: «Σε όλον τον κόσμο με αγαπούν»
08:18