Θεσσαλονίκη: Μητέρα 14χρονου λήπτη νεφρού ευχαρίστησε δημόσια τον 19χρονο δότη του
Ανανεώθηκε:
Μία ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή, διαδραματίστηκε την Δευτέρα (9/1) στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όταν μητέρα λήπτη νεφρού, εξέφρασε το δημόσιο ευχαριστώ της στον δότη του παιδιού της.
Συγκεκριμένα, εκτός από τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου, η μητέρα του 14χρονου θέλησε να εκφράσει τις ευχαριστίες της και στην οικογένεια του 19χρονου δότη από την Άρτα, καθώς χάρισε ζωή στο παιδί της.
Η υγεία του εξελίσσεται ομαλά και αναμένεται να αναρρώσει σύντομα, όπως αποκάλυψε η ίδια η μητέρα αλλά και ο καθηγητής Γεώργιος Τσουλφάς στην ΕΡΤ3.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Αιματηρό επεισόδιο μεταξύ αστέγων στο κέντρο της πόλης
ΕΛΛΑΔΑ
Εντυπωσιακές εικόνες από τα ευρήματα του Μετρό της Θεσσαλονίκης
TECH
Ποινικό Μητρώο: Εκδόθηκαν ψηφιακά 100.000 αντίγραφα τις 40 πρώτες μέρες του νέου συστήματος
14:45
ΧΡΗΜΑ
Κικίλιας για Μεταφορικό Ισοδύναμο: 4 εκατ. ευρώ για κατοίκους και επιχειρήσεις νησιών
14:44
ΕΛΛΑΔΑ
Μήλος: Συνελήφθη 24χρονος για ναρκωτικά - Κατασχέθηκαν 142 συσκευασίες κοκαΐνης και κάνναβης
14:37
CULTURE
Ντρου Μπάριμορ: Το τρυφερό μήνυμα για τη φιλία της με την Κάμερον Ντίαζ
14:27
ΚΟΣΜΟΣ