Θεσσαλονίκη: Μητέρα 14χρονου λήπτη νεφρού ευχαρίστησε δημόσια τον 19χρονο δότη του
Ανανεώθηκε:
Μία ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή, διαδραματίστηκε την Δευτέρα (9/1) στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όταν μητέρα λήπτη νεφρού, εξέφρασε το δημόσιο ευχαριστώ της στον δότη του παιδιού της.
Συγκεκριμένα, εκτός από τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου, η μητέρα του 14χρονου θέλησε να εκφράσει τις ευχαριστίες της και στην οικογένεια του 19χρονου δότη από την Άρτα, καθώς χάρισε ζωή στο παιδί της.
Η υγεία του εξελίσσεται ομαλά και αναμένεται να αναρρώσει σύντομα, όπως αποκάλυψε η ίδια η μητέρα αλλά και ο καθηγητής Γεώργιος Τσουλφάς στην ΕΡΤ3.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Αιματηρό επεισόδιο μεταξύ αστέγων στο κέντρο της πόλης
ΕΛΛΑΔΑ
Εντυπωσιακές εικόνες από τα ευρήματα του Μετρό της Θεσσαλονίκης
ΕΛΛΑΔΑ
Στις φλόγες παραδόθηκαν σπίτια από τη μεγάλη φωτιά σε αποθήκη ξυλείας στο Ηράκλειο
16:08
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ισραήλ πρέπει να αποσυρθεί πλήρως από τον Λίβανο, δηλώνουν οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν
15:56
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δωρεάν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες για 48 ώρες μετά τους σεισμούς
15:55
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κάλεσμα για παραμονή στο σπίτι - Αναστολή λειτουργιών και μεταφορών μετά τους σεισμούς
15:45
ΚΟΣΜΟΣ