Πανελλαδική 24ωρη απεργία την Τρίτη 17/1 στους δήμους από την ΠΟΕ - ΟΤΑ
Πανελλαδική εικοσιτετράωρη απεργία προκήρυξε η ΠΟΕ-ΟΤΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης) την Τρίτη 17/1 με αφορμή τον θανάσιμο τραυματισμό εργαζόμενης στην καθαριότητα του Δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης λίγες μέρες πριν.
Επιπλέον θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Εργασίας, στις 10 το πρωί, και στη συνέχεια πορεία προς το υπουργείο Εσωτερικών (στο κτίριο επί της Βασ. Σοφίας) όπου θα ζητηθεί συνάντηση με τον υπουργό Μάκη Βορίδη.
Η 45χρονη δημοτική υπάλληλος, που σύμφωνα με καταγγελίες ήταν ανασφάλιστη, βρήκε ακαριαίο θάνατο όταν ΙΧ έπεσε με μεγάλη ταχύτητα στο πίσω μέρος του απορριμματοφόρου, στο οποίο επέβαινε εν ώρα υπηρεσίας.
Βασικό αίτημα της κινητοποίησης είναι η αυστηρή εφαρμογή της νομοθεσίας για την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία.
Η ΠΟΕ-ΟΤΑ επιρρίπτει πολιτικές ευθύνες στην κυβέρνηση, αναφέροντας ότι «στοχευμένα έχει διαλύσει κάθε ελεγκτικό μηχανισμό δημιουργώντας εν γνώση τις συνθήκες εργασιακής ζούγκλας στην Τοπική Αυτοδιοίκηση».
Την Τετάρτη έχει προγραμματιστεί συνεδρίαση του Γενικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας προκειμένου να καθοριστεί η περαιτέρω στάση του κλάδου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μητσοτάκης για ανασυγκρότηση βόρειας Εύβοιας: Eίμαστε υπόλογοι στους πολίτες για την υλοποίηση της
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00