Νέα απειλητικά email: Συναγερμός ξανά για «βόμβες» σε Ελευθέριος Βενιζέλος και νοσοκομεία
Νέος συναγερμός σήμανε στην ΕΛ.ΑΣ. για ύπαρξη εκρηκτικών μηχανισμών στο Ελευθέριος Βενιζέλος και νοσοκομεία, μετά από απειλητικά email.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, έφτασαν τρία email, με το πρώτο να αναφέρει πως έχουν τοποθετηθεί «νάρκες» στα νοσοκομεία Παμμακάριστος, Παίδων, Ερρίκος Ντυνάν, Τζάνειο, Ευαγγελισμός και Γεννηματάς.
Το δεύτερο email μιλούσε για «νάρκη» στο Ελευθέριος Βενιζέλος και το τρίτο «στην Εκκλησία».
Ωστόσο, μετά από έρευνες της ΕΛΑΣ δεν προέκυψε κάτι ύποπτο.
Οι Αρχές επιχειρούν να ταυτοποιήσουν τον αποστολέα, για να προχωρήσουν στη σύλληψή του.
Αντίστοιχο περιστατικό είχαν κληθεί να αντιμετωπίσουν οι αστυνομικοί και τις περασμένες ημέρες, όταν εστάλησαν και πάλι email για ύπαρξη εκρηκτικών μηχανισμών στο Ελευθέριος Βενιζέλος και έξι νοσοκομεία.
Όταν τα γατάκια «καταλαμβάνουν» τα στρώματα γιόγκα: Η μοναδική εμπειρία του Kitty Yoga
09:00
Χανιά: Μεταθανάτιες οι μαχαιριές στο σώμα της 45χρονης Σταυρούλας - Ανατροπή από την ιατροδικαστική
08:56
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: 2.500 ναυτικοί απομακρύνθηκαν από τα Στενά του Ορμούζ
08:54
«Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία από τον καύσωνα: Ιστορικές θερμοκρασίες και έκτακτα μέτρα
08:44