Νέα απειλητικά email: Συναγερμός ξανά για «βόμβες» σε Ελευθέριος Βενιζέλος και νοσοκομεία
Νέος συναγερμός σήμανε στην ΕΛ.ΑΣ. για ύπαρξη εκρηκτικών μηχανισμών στο Ελευθέριος Βενιζέλος και νοσοκομεία, μετά από απειλητικά email.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, έφτασαν τρία email, με το πρώτο να αναφέρει πως έχουν τοποθετηθεί «νάρκες» στα νοσοκομεία Παμμακάριστος, Παίδων, Ερρίκος Ντυνάν, Τζάνειο, Ευαγγελισμός και Γεννηματάς.
Το δεύτερο email μιλούσε για «νάρκη» στο Ελευθέριος Βενιζέλος και το τρίτο «στην Εκκλησία».
Ωστόσο, μετά από έρευνες της ΕΛΑΣ δεν προέκυψε κάτι ύποπτο.
Οι Αρχές επιχειρούν να ταυτοποιήσουν τον αποστολέα, για να προχωρήσουν στη σύλληψή του.
Αντίστοιχο περιστατικό είχαν κληθεί να αντιμετωπίσουν οι αστυνομικοί και τις περασμένες ημέρες, όταν εστάλησαν και πάλι email για ύπαρξη εκρηκτικών μηχανισμών στο Ελευθέριος Βενιζέλος και έξι νοσοκομεία.
Σε πορτοκαλί συναγερμό για πυρκαγιά η Αττική και άλλες 4 περιφέρειες - Σε ετοιμότητα η Πυροσβεστική
10:22
Σειρές που αξίζει να δείτε τον Ιούλιο: Από τον Γουίλ Φέρελ μέχρι το «Μικρό σπίτι στο Λιβάδι»
10:12
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49