Θάσος: Στο νοσοκομείο 11χρονος με εγκαύματα από σε οίκημα
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε με εγκαύματα ένα 11χρονο παιδί στη Θάσο, μετά από φωτιά που ξέσπασε σε εγκαταλελειμμένο κτήριο όπου ζούσε με τη γιαγιά του.
Φελιζόλ που είχε βάλει η γιαγιά για να προστατευτούν από το κρύο, πήρε φωτιά από τη σόμπα που έκαιγε και έπεσε επάνω στο παιδί την ώρα που κοιμόταν, σύμφωνα με το kavalanews.
Το παιδί φέρει εγκαύματα στο χέρι και στο πρόσωπο, εισέπνευσε καπνό και διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Καβάλας.


ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Το SNF Nostos 2026 του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παρουσιάζει τον Εχθρό το Λαού με τον Willem Dafoe
15:14
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: «Είχε προσπαθήσει να με πνίξει» - Τι υποστήριξε η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο
15:13
ΚΟΣΜΟΣ
Κατζ: To Ισραήλ δεν θα αποχωρήσει από τον νότιο Λίβανο ακόμη και αν το απαιτήσουν οι ΗΠΑ
14:58
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια - Καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα
14:50
ΚΟΣΜΟΣ