Πάτρα: Πέθανε κοριτσάκι 5,5 μηνών - Δωρίζονται τα όργανά του
Ανανεώθηκε:
Την τελευταία του πνοή άφησε στο νοσοκομείο του Ρίου ένα κοριτσάκι μόλις 5,5 μηνών από την Πάτρα.
Το κοριτσάκι νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Παίδων του Ρίου, με κορωνοϊό, μικροβιακή λοίμωξη και εγκεφαλική αιμορραγία.
Οι γονείς του άτυχου κοριτσιού, πήραν τη γενναία απόφαση να δωρίσουν τα όργανα του παιδιού τους, δίνοντας τη σχετική άδεια.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του tempo24 πιθανότατα, το ήπαρ του κοριτσιού προορίζεται για την Ουγγαρία και οι νεφροί του για την Ολλανδία.
Η διαδικασία και τα τεστ που απαιτούνται, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.
ΕΛΛΑΔΑ
Συμμορία «άνοιγε» σπίτια στη Θεσσαλονίκη με λεία πάνω από 500.000 ευρώ
10:24
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Από το μεσημέρι η απαγόρευση αλκοόλ εν μέσω καύσωνα- Τετραπλασιάστηκαν οι καρδιακές ανακοπές
10:05
ΚΟΣΜΟΣ
Κονγκό: Στους 304 οι θάνατοι από τον Έμπολα - Στα 1155 τα επιβεβαιωμένα κρούσματα
10:00
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Μία νέα παραθαλάσσια, family-focused εμπειρία διαμονής μάς περιμένει μόλις μία ανάσα από την Αθήνα
10:00
ΕΛΛΑΔΑ