Νοσηλεύτρια έδινε ηρεμιστικά ζελεδάκια σε παιδιά - Στον εισαγγελέα η υπόθεση
Νοσηλεύτρια που εργαζόταν στο Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Δυτικής Μακεδονίας, ως έκτακτο προσωπικό Covid, έδινε σύμφωνα με πληροφορίες κρυφά στα παιδιά φυτικά ζελεδάκια τα οποία βοηθούν στον ύπνο.
Ήδη η νοσηλεύτρια απομακρύνθηκε με εντολή της υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνας Μιχαηλίδου, ενώ διατάχθηκε ΕΔΕ, και ενημερώθηκε ο εισαγγελέας.
Όπως αναφέρεται, η νοσηλεύτρια που εργαζόταν στο Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Δυτικής Μακεδονίας, είχε προμηθευτεί τα συγκεκριμένα ζελεδάκια εκτός δομής, καθώς δεν υπήρχαν τέτοια σκευάσματα μέσα στο φαρμακείο του Κέντρου.
Η επιμελήτρια της Δομής αντιλήφθηκε το περιστατικό και το ανέφερε στον υπεύθυνο Παιδικής Προστασίας του Κέντρου.
Σε έλεγχο που έγινε εντοπίστηκαν δύο κουτιά με τέτοια ζελεδάκια. Μάλιστα, η νοσηλεύτρια φέρεται να χορήγησε μεγαλύτερη ποσότητα από τη συνιστώμενη στα παιδιά.
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30