Χωρίς μετρό η Αθήνα την Πέμπτη (02/03) λόγω απεργίας - Κανονικά ο ΗΣΑΠ
Σε 24ωρη απεργία προχωρούν την Πέμπτη (02/03) οι εργαζόμενοι στις γραμμές 2 και 3 του μετρό, από τις 6 το πρωί έως τα μεσάνυχτα.
Η Γραμμή 1 του Μετρό Πειραιάς - Κηφισιά και το Τραμ θα λειτουργήσουν κανονικά.
Σε ανακοίνωσή της η ΣΤΑΣΥ κάνει λόγο για «αιφνιδιαστική απόφαση του σωματείου» και ζητεί προκαταβολικά συγγνώμη από το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ
«Η ΣΤΑ.ΣΥ ενημερώνει το επιβατικό κοινό, πως την Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023 οι Γραμμές 2 & 3 του Μετρό δεν θα λειτουργήσουν από τις 6 το πρωί ως τα μεσάνυχτα, μετά την αιφνιδιαστική απόφαση σωματείου εργαζομένων αργά το βράδυ της Τετάρτης, να κηρύξει απεργιακή κινητοποίηση.
Η Γραμμή 1 του Μετρό Πειραιάς - Κηφισιά και το Τραμ θα λειτουργήσουν κανονικά.
Ζητούμε προκαταβολικά συγνώμη από το επιβατικό κοινό, για την ταλαιπωρία και τις δυσκολίες που θα συναντήσει στις μετακινήσεις του».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Τέμπη: Απεργούν οι σιδηροδρομικοί την Πέμπτη - «Ημέρα περισυλλογής και θρήνου»
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
22:51
Γερμανία: Πρόταση αύξησης ορίων ηλικίας και κατάργησης της πρόωρης σύνταξης στα 63 έτη
22:50
Ρωσία: Πέντε νεκροί και δεκάδες τραυματίες σε ουκρανική επίθεση στην πόλη Βορονέζ
22:41
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 14χρονης από την Νίκαια - Εντοπίστηκε και είναι καλά
22:38