Έβρισε τη σύζυγό του και ήπιε χλωρίνη - Απίστευτο περιστατικό στην Κρήτη
Μία αρκετά περίεργη τροπή πήρε περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας στο Ηράκλειο, το βράδυ της Παρασκευής 3/3, όταν 59χρονος μετά από καβγά με τη σύζυγό του, κατάπιε ποσότητα χλωρίνης και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες της αστυνομίας στην ΕΡΤ, όλα ξεκίνησαν με ένα φραστικό επεισόδιο που είχαν η 55χρονη με τον σύζυγό της, καθώς όπως κατήγγειλε η ίδια στις αρχές την εξύβρισε και την απείλησε.
Κάτω από αδιευκρίνιστες, ωστόσο, συνθήκες, μετά τον καβγά, ο 59χρονος κατάπιε ποσότητα χλωρίνης και χρειάστηκε να διακομιστεί στο Βενιζέλειο νοσοκομείο, όπου παραμένει νοσηλευόμενος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ευτυχώς, παραμένει εκτός κινδύνου και αναμένεται να υποβληθεί σε ψυχιατρικό έλεγχο.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Αβραμόπουλος: «Δεν φοβάμαι τίποτα - Το ένταλμα σύλληψης είναι άκυρο»
08:44
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μεγάλες καθυστερήσεις στον Κηφισό - Μποτιλιάρισμα σε Κηφισίας και Αττική Οδό (χάρτης)
08:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Βορίδης για Αβραμόπουλο: Δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα και δεν θεωρώ ότι επηρεάζει την κυβέρνηση
08:28
ΚΟΣΜΟΣ