Έβρισε τη σύζυγό του και ήπιε χλωρίνη - Απίστευτο περιστατικό στην Κρήτη
Μία αρκετά περίεργη τροπή πήρε περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας στο Ηράκλειο, το βράδυ της Παρασκευής 3/3, όταν 59χρονος μετά από καβγά με τη σύζυγό του, κατάπιε ποσότητα χλωρίνης και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες της αστυνομίας στην ΕΡΤ, όλα ξεκίνησαν με ένα φραστικό επεισόδιο που είχαν η 55χρονη με τον σύζυγό της, καθώς όπως κατήγγειλε η ίδια στις αρχές την εξύβρισε και την απείλησε.
Κάτω από αδιευκρίνιστες, ωστόσο, συνθήκες, μετά τον καβγά, ο 59χρονος κατάπιε ποσότητα χλωρίνης και χρειάστηκε να διακομιστεί στο Βενιζέλειο νοσοκομείο, όπου παραμένει νοσηλευόμενος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ευτυχώς, παραμένει εκτός κινδύνου και αναμένεται να υποβληθεί σε ψυχιατρικό έλεγχο.
ΣΠΟΡ
NBA: Οι Nicks κατέκτησαν τον πρώτο τίτλο του ΝΒΑ από το 1973 - Νίκη επί της Spurs με 94-90
09:51
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Η επόμενη μέρα στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά: Οι συσχετισμοί και οι ισορροπίες
09:41
TRAVEL
Island news: Tα πιο συναρπαστικά γευστικά, και όχι μόνο, καλοκαιρινά νέα από τα ελληνικά νησιά
09:30
ΕΛΛΑΔΑ
Χαλκιδική: «Πολύ επιεικείς οι ποινές», λέει ο πατέρας του 19χρονου που σκοτώθηκε στο λούνα παρκ
09:20
ΕΛΛΑΔΑ