Τέμπη: Αποσωληνώθηκε τραυματίας από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου
Αποσωληνώθηκε το πρωί του Σαββάτου (11/3) ένας 22χρονος νεαρός, που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου στη Θεσσαλονίκη, μετά τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.
Παράλληλα, σύμφωνα με την ΕΡΤ αναμένεται να εξέλθει και από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Να σημειωθεί ότι, οι τραυματίες που παραμένουν σε ΜΕΘ είναι τέσσερις και επτά επιπλέον βρίσκονται σε απλή νοσηλεία, όλοι στο νοσοκομείο της Λάρισας.
Το Σάββατο (10/3) δύο ακόμη άτομα βγήκαν από τις ΜΕΘ και νοσηλεύονται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Λάρισας.
Το προσωπικό του νοσοκομείου εκφράζει την αισιοδοξία του και ευελπιστεί πως τα δύο παιδιά θα πάρουν εξιτήριο την επομενη εβδομαδα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σύγκρουση τρένων - Πλεύρης: Στα νοσοκομεία 14 τραυματίες, 7 σε ΜΕΘ και 4 διασωληνωμένοι
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Ποιοι δικαστικοί προκρίνονται για τη θέση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
18:59
ΚΟΣΜΟΣ
Διαψεύδει ο Ρούμπιο ότι υπήρξε συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία στην Αλάσκα
18:50
ΚΟΣΜΟΣ
Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο - Στους 40 βαθμούς αναμένεται να σκαρφαλώσει ο υδράργυρος
18:42
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Αντλεί 1 δισ. ευρώ με Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και έκδοση ομολόγου
18:39
ΚΟΣΜΟΣ