Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας - Άνοιξε ο σταθμός «Σύνταγμα»
Ανανεώθηκε:
Λίγο μετά τη 13:00 το μεσημέρι του Σαββάτου (25/3) αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, καθώς ήρθησαν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που είχαν τεθεί για τη διεξαγωγή της στρατιωτικής παρέλασης της 25ης Μαρτίου.
Παράλληλα, ανοικτός είναι και ο σταθμός του Μετρό της Γραμμής 1 «Σύνταγμα», ενώ κανονικά πραγματοποιούνται και τα δρομολόγια του Τραμ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
25η Μαρτίου: Κλειστός ο σταθμός του Μετρό «Σύνταγμα» - Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Επιμένουν οι θυελλώδεις άνεμοι - Στους 35 βαθμούς η θερμοκρασία
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Σε επιχειρησιακή ετοιμότητα η Πυροσβεστική: «Πορτοκαλί» συναγερμός σε 17 περιοχές της χώρας
07:00
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ