«Λουκέτο» σε δύο οικοτροφεία της Αττικής λόγω άθλιων συνθηκών διαβίωσης
Ανανεώθηκε:
Κλείνουν δύο οικοτροφεία μη κερδοσκοπικής οργάνωσης, ένα στο δήμο Βύρωνα και ένα στο Ελληνικό, εξαιτίας των άθλιων συνθηκών διαβίωσης, 30 ατόμων που φιλοξενούνται στις δομές τους με ψυχική νόσο.
Σύμφωνα με το ertnews.gr, o πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος ανέφερε πως «κάποιες ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται στις υπηρεσίες κοινωνικής προστασίας, δεν σέβονται τους περιθαλπώμενους, δεν σέβονται τον πακτωλό χρημάτων που λαμβάνουν από κοινοτικά κονδύλια, , από το κράτος, από χορηγίες και φιλοξενούν σε άθλιες συνθήκες τους περιθαλπώμενους».
Συμπλήρωσε πως απαιτείται αυστηρός έλεγχος στις ΜΚΟ και καμία δεν είναι υπεράνω υποψίας.
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ για κομμουνισμό: Είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ΗΠΑ - Είναι ζώα
22:46
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κουτσούμπας: Το δίλημμα των εκλογών είναι οι ζωές μας ή τα κέρδη τους
22:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΛ.Α.Σ. για Κώδικα Αυτοδιοίκησης: Δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των τοπικών κοινωνιών
22:39
ΚΟΣΜΟΣ
Στη Μασσαλία κατασχεμένο τάνκερ - Θεωρείται ότι ανήκει στον ρωσικό «σκιώδη στόλο»
22:37
ΚΟΣΜΟΣ