«Λουκέτο» σε δύο οικοτροφεία της Αττικής λόγω άθλιων συνθηκών διαβίωσης
Ανανεώθηκε:
Κλείνουν δύο οικοτροφεία μη κερδοσκοπικής οργάνωσης, ένα στο δήμο Βύρωνα και ένα στο Ελληνικό, εξαιτίας των άθλιων συνθηκών διαβίωσης, 30 ατόμων που φιλοξενούνται στις δομές τους με ψυχική νόσο.
Σύμφωνα με το ertnews.gr, o πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος ανέφερε πως «κάποιες ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται στις υπηρεσίες κοινωνικής προστασίας, δεν σέβονται τους περιθαλπώμενους, δεν σέβονται τον πακτωλό χρημάτων που λαμβάνουν από κοινοτικά κονδύλια, , από το κράτος, από χορηγίες και φιλοξενούν σε άθλιες συνθήκες τους περιθαλπώμενους».
Συμπλήρωσε πως απαιτείται αυστηρός έλεγχος στις ΜΚΟ και καμία δεν είναι υπεράνω υποψίας.
ΧΡΗΜΑ
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
ΚΟΣΜΟΣ
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Η καταστροφή προκαλεί ρωγμές και στην κυβέρνηση- Ο ρόλος των ΗΠΑ και η θέση της Προέδρου
23:51
ΚΟΣΜΟΣ