Θεσσαλονίκη: Διάρρηξη με τη μέθοδο του ριφιφί σε φαρμακείο στις Συκιές
Διάρρηξη με τη μέθοδο του ριφιφί έγινε τα ξημερώματα της Τετάρτης (5/4) σε φαρμακείο στις Συκιές στη Θεσσαλονίκη.
Όπως ανέφερε το ρεπορτάζ της ΕΡΤ3 ο ληστής ή οι ληστές μπήκαν από διπλανό κατάστημα που είναι άδειο και άνοιξε την τρύπα στο σημείο που βρίσκεται η ταμειακή μηχανή στο φαρμακείο και πήραν άγνωστο χρηματικό ποσό.
Η διάρρηξη δεν έγινε αντιληπτή απο τους γείτονες, ενώ δεν χτυπησε ούτε ο συναγερμός του φαρμακείου. Σύμφωνα με πληροφορίες ο δράστης ή οι δράστες έκλεψαν χρήματα απο την ταμειακή μηχανή.
Στο φαρμακείο έχει μεταβεί η αστυνομία καθώς και ο ιδιοκτήτης και γίνονται έρευνες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ