Σχιστό: Αυτοκίνητο έπεσε στον γκρεμό – Δύο ανήλικοι στο νοσοκομείο
Ανανεώθηκε:
Αυτοκίνητο έπεσε στο γκρεμό καθώς εξετράπη της πορείας του στο Σχιστό, στις 3:20 τα ξημερώματα της Τρίτης (16/5), με αποτέλεσμα δύο ανήλικοι να μεταφερθούν στο νοσoκομείο.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΡΤ, το όχημα που κινούνταν επί της οδού Αθανασίου Διάκου στην περιοχή Πυροβολία στο Σχιστό, για άγνωστο μέχρι στιγμής, λόγο, έχασε τον έλεγχο και έπεσε στον γκρεμό.
Δύο ανήλικοι εγκλωβίστηκαν στο αυτοκίνητο και χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής και στη συνέχεια μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ σε νοσοκομείο. Κατά την μεταφορά τους και οι δύο είχαν τις αισθήσεις τους.
Επίσης δύο ενήλικες που επέβαιναν στο αυτοκίνητο κατάφεραν να βγουν μόνοι τους και αναμένεται ενημέρωση από το ΕΚΑΒ για την κατάσταση της υγείας τους.
Στο σημείο έσπευσαν 9 Πυροσβέστες με τρία οχήματα.
Βρετανία: Νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας για μήνα Ιούνιο με 36,4 βαθμούς Κελσίου
19:23
Live Τσίπρας: Οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι οι πολίτες θέλουν να καλύψουμε το πολιτικό κενό
19:16
Ομηρία σε ζωντανή μετάδοση στη Λάρισα: Ο 50χρονος κατέγραφε τις στιγμές τρόμου κρατώντας τσεκούρι
19:07
Διάσκεψη των Προέδρων: Ποιοι δικαστικοί προκρίνονται για τη θέση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
18:59