Καισαριανή: Έκρηξη σε υπόγειο υποσταθμό της ΔΕΗ - Μποτιλιάρισμα στην Υμηττού
Έκρηξη σε υπόγειο υποσταθμό της ΔΕΗ σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης (23/5) στο καθοδικό ρεύμα της Λεωφόρου Υμηττού προς Νέο Κόσμο και στη συμβολή με την οδό Φορμίωνος, με αποτέλεσμα τη διακοπή ρεύματος στα φανάρια.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα δυνάμεις της Πυροσβεστικής, οι οποίες προχώρησαν στην κατάσβεση της φωτιάς που προκλήθηκε από την έκρηξη, ενώ η αστυνομία απέκλεισε για λίγα λεπτά την περιοχή.
Μέχρι στιγμής συνεργεία της ΔΕΔΔΗΕ έχουν προχωρήσει σε μερική αποκατάσταση της λειτουργίας των φαναριών, ωστόσο ακόμη κάποια δεν λειτουργούν.
Σημειώνεται ότι, οι οδηγοί θα πρέπει να οπλιστούν με υπομονή καθώς στο σημείο παρουσιάζεται αυξημένη κίνηση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μποτιλιάρισμα στην Υμηττού - Σημειωτόν στον Κηφισό
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: 42χρονος μετέτρεψε σε πίστα την Περιφερειακή - Έτρεχε με 149 χλμ και μεθυσμένος
09:47
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεμιστοκλέους: «Το ΕΣΥ έχει σήμερα περισσότερο προσωπικό που είχε ποτέ»
09:38
ΧΡΗΜΑ
Ταξιδιωτικές τάσεις: Πώς διαλέγουν προορισμό διακοπών οι Έλληνες - 1 στους 2 χρησιμοποιούν AI
09:30
TRAVEL
Old grace κοσμοπολιτισμός και πίτσα με θέα το ηλιοβασίλεμα στο νησί που ποτέ δεν κοιμάται
09:30
ΕΛΛΑΔΑ