Καισαριανή: Έκρηξη σε υπόγειο υποσταθμό της ΔΕΗ - Μποτιλιάρισμα στην Υμηττού
Έκρηξη σε υπόγειο υποσταθμό της ΔΕΗ σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης (23/5) στο καθοδικό ρεύμα της Λεωφόρου Υμηττού προς Νέο Κόσμο και στη συμβολή με την οδό Φορμίωνος, με αποτέλεσμα τη διακοπή ρεύματος στα φανάρια.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα δυνάμεις της Πυροσβεστικής, οι οποίες προχώρησαν στην κατάσβεση της φωτιάς που προκλήθηκε από την έκρηξη, ενώ η αστυνομία απέκλεισε για λίγα λεπτά την περιοχή.
Μέχρι στιγμής συνεργεία της ΔΕΔΔΗΕ έχουν προχωρήσει σε μερική αποκατάσταση της λειτουργίας των φαναριών, ωστόσο ακόμη κάποια δεν λειτουργούν.
Σημειώνεται ότι, οι οδηγοί θα πρέπει να οπλιστούν με υπομονή καθώς στο σημείο παρουσιάζεται αυξημένη κίνηση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μποτιλιάρισμα στην Υμηττού - Σημειωτόν στον Κηφισό
ΚΟΣΜΟΣ
Το «εφιαλτικό» Σάββατο της Ευρώπης: Ρεκόρ καύσωνα σε Γερμανία, Τσεχία, Δανία - Αυξάνονται οι νεκροί
11:38
ΕΛΛΑΔΑ
Τουρίστας έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του στην κορυφή του Ολύμπου - Βίντεο
11:28
CULTURE
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
11:18
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Εικοσάχρονος συνελήφθη επ' αυτοφώρω να κλέβει ρεύμα από στύλο ηλεκτροδότησης
11:05
ΕΛΛΑΔΑ