Κέρκυρα: Έπεσαν από μπαλκόνι - Στο νοσοκομείο ένα παδί 1,5 ετών και ένας 20χρονος
Στο νοσοκομείο μεταφέρονται με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ ένας 20χρονος και ένα παιδάκι 1,5 ετών, οι οποίοι κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες έπεσαν από μπαλκόνι, στη Νότια Κέρκυρα.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του Corfu News, διέμεναν στον Κάβο ενώ έως τώρα δεν έχουν γίνει γνωστό αν ήταν τουρίστες ή ημεδαποί.
Την πληροφορία επιβεβαίωσαν πηγές του ΕΚΑΒ όπου άμεσα πηγαίνουν στο σημείο που έγινε το περιστατικό με τα πρώτα στοιχεία να αναφέρουν ότι και τα δυο άτομα έχουν τις αισθήσεις τους.
Άμεσα πολίτες που ειδαν το περιστατικό ειδοποίησαν το ΕΚΑΒ το οποίο αυτή την ώρα (15:40) τους παραλαμβάνει για να τους μεταφέρει στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Φλώρινα: Γυναίκα ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις της από φρεάτιο
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρή 63χρονη στη Χαλκιδική - Νέα καταγγελία αργοπορίας ασθενοφόρου
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ