Αυτοκίνητο παραβίασε στοπ και έπεσε πάνω σε μηχανές της ΔΙ.ΑΣ. - Τέσσερις αστυνομικοί τραυματίες
Ανανεώθηκε:
Τέσσερις αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ τραυματίστηκαν ελαφρά σε τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής 11/06, στην περιοχή της Πετρούπολης.
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, το ατύχημα συνέβη όταν αυτοκίνητο, που οδηγούσε 60χρονη, παραβίασε πινακίδα stop και έπεσε πάνω στις δύο μηχανές.
Οι αστυνομικοί διακομίστηκαν στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο για την παροχή πρώτων βοηθειών.
Προανάκριση διενεργείται από το Α΄ Τμήμα Τροχαίας Δυτικής Αττικής.
ΕΛΛΑΔΑ
Όπλο εντοπίστηκε από πολίτη στον βυθό της θάλασσας στην Καβάλα
13:59
ΕΛΛΑΔΑ
Η νέα εικόνα του Παρθενώνα: Οι πρώτες αντιδράσεις μετά την αλλαγή στο δυτικό αέτωμα
13:55
ΚΟΣΜΟΣ
Κύμα καύσωνα στην Ιταλία: Θερμοκρασίες 10 βαθμούς υψηλότερες από τον μέσο όρο του Ιουνίου
13:50
ΚΟΣΜΟΣ
Η Γαλλία στη δίνη του καύσωνα: Τρεις νεκροί, λουκέτο σε 2.700 σχολεία, συναγερμός σε 49 περιφέρειες
13:46
ΕΛΛΑΔΑ