Αυτοκίνητο παραβίασε στοπ και έπεσε πάνω σε μηχανές της ΔΙ.ΑΣ. - Τέσσερις αστυνομικοί τραυματίες
Ανανεώθηκε:
Τέσσερις αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ τραυματίστηκαν ελαφρά σε τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής 11/06, στην περιοχή της Πετρούπολης.
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, το ατύχημα συνέβη όταν αυτοκίνητο, που οδηγούσε 60χρονη, παραβίασε πινακίδα stop και έπεσε πάνω στις δύο μηχανές.
Οι αστυνομικοί διακομίστηκαν στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο για την παροχή πρώτων βοηθειών.
Προανάκριση διενεργείται από το Α΄ Τμήμα Τροχαίας Δυτικής Αττικής.
ΑΠΟΨΕΙΣ
Λαγοκέφαλος: Η θάλασσα δεν χρειάζεται πανικό. Χρειάζεται γνώση.
15:29
ΕΛΛΑΔΑ
Επιχείρηση διάσωσης τραυματισμένου τουρίστα από τον καταρράκτη Μαν Κάτσα στη Μυτιλήνη
15:24
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Πώς οι αρχές εξιχνίασαν την δολοφονία της 45χρονης Σταυρούλας - Τα βίντεο και οι αντιφάσεις
15:16
ΕΛΛΑΔΑ
Συναγερμός για φωτιά στα Σπάτα - Επιχειρούν πέντε εναέρια μέσα
15:09
ΕΛΛΑΔΑ