Θεσσαλονίκη: Γυναίκα μαχαίρωσε τον σύντροφό της
Μία γυναίκα συνελήφθη αφότου μαχαίρωσε τον σύντροφό της, αργά το απόγευμα της Δευτέρας (19/06), μέσα στο σπίτι τους στην περιοχή του Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes, το συμβάν σημειώθηκε κάτω από άγνωστες συνθήκες, γύρω στις 18:45, επί της οδού Ιβήρων ενώ ο άνδρας, πακιστανικής καταγωγής -περίπου 43 ετών- τραυματίστηκε ελαφρά και διακομίστηκε από το ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος».
Στο σημείο βρέθηκε από την πρώτη στιγμή και περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ. με τους αστυνομικούς του ΑΤ Κορδελιού να διερευνούν το περιστατικό, ενώ η γυναίκα συνελήφθη.
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στα Κουφονήσια: Νεκρή 23χρονη Ελληνίδα τουρίστρια - Έρευνες για τις συνθήκες
18:02
CULTURE
«The American Experiment»: Η νέα σειρά του Netflix εξετάζει τις ρίζες και το μέλλον των ΗΠΑ
17:53
ΕΛΛΑΔΑ
Βίντεο από την επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Τα απίθανα σημεία που εντοπίστηκαν ναρκωτικά
17:44
ΕΛΛΑΔΑ
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36
ΚΟΣΜΟΣ