Θεσσαλονίκη: Γυναίκα μαχαίρωσε τον σύντροφό της
Μία γυναίκα συνελήφθη αφότου μαχαίρωσε τον σύντροφό της, αργά το απόγευμα της Δευτέρας (19/06), μέσα στο σπίτι τους στην περιοχή του Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes, το συμβάν σημειώθηκε κάτω από άγνωστες συνθήκες, γύρω στις 18:45, επί της οδού Ιβήρων ενώ ο άνδρας, πακιστανικής καταγωγής -περίπου 43 ετών- τραυματίστηκε ελαφρά και διακομίστηκε από το ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος».
Στο σημείο βρέθηκε από την πρώτη στιγμή και περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ. με τους αστυνομικούς του ΑΤ Κορδελιού να διερευνούν το περιστατικό, ενώ η γυναίκα συνελήφθη.
ΚΟΣΜΟΣ
Απάντηση Ιράν σε Ρούμπιο: «Οι ΗΠΑ ευθύνονται για την αστάθεια στη Μέση Ανατολή»
19:55
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
ΕΛΛΑΔΑ
Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά» - Η ομολογία της 43χρονης για τους εμπρησμούς
19:28
ΚΟΣΜΟΣ