Πέθανε ο βόας που είχε εντοπιστεί σε πάρκο στην Θεσσαλονίκη
Ανανεώθηκε:
Πέθανε ο βόας που είχε εντοπιστεί σε πάρκο της Τούμπας, στην ανατολική Θεσσαλονίκη, όπου κάποιος τον άφησε στο συγκεκριμένο σημείο.
Το ζώο, μήκους 40-50 εκατοστών, είχε πολλές εκδορές από γάτες και κάποιες από αυτές ήταν αρκετά βαθιές, ενώ ήταν αφυδατωμένο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του voria.gr, η Κτηνιατρική Σχολή του ΑΠΘ θα διενεργήσει νεκροψία στον βόα.
«Όπως έδειξε η ακτινογραφία είχε σπασμένη σπονδυλική στήλη», ανέφεραν μέλη του Animal Rescue and Defence Squad.
CULTURE
Γιατί το σινεμά βυθίζεται στις θεωρίες συνωμοσίας και την εποχή της δυσπιστίας
08:30
ΧΡΗΜΑ
Τα 6+1 μέτρα για το ιδιωτικό χρέος: Τι αλλάζει σε Ν. Κατσέλη, 72 δόσεις, ακατάσχετο - Παραδείγματα
08:30
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν καταδικάζει τις «βάρβαρες» αμερικανικές επιθέσεις ως παραβίαση της εκεχειρίας
08:24
ΧΡΗΜΑ
Την Τρίτη λήγει η προθεσμία απογραφής για τα ασανσέρ - Έως 5.000 ευρώ τα πρόστιμα για τους παραβάτες
08:18
ΚΟΣΜΟΣ