Κέρκυρα: Άλογο τουριστικής άμαξας κατέρρευσε και πέθανε στη μέση του δρόμου
Με ένα αρκετά στενάχωρο θέαμα ήρθαν αντιμέτωποι κάτοικοι και επισκέπτες στο κέντρο της Κέρκυρας, όταν άλογο από τουριστική άμαξα κατέρρευσε στην μέση του δρόμου όπου και πέθανε.
Η αστυνομία βρέθηκε από την πρώτη στιγμή στο σημείο που άφησε την τελευταία του πνοή το άτυχο άλογο, και ερευνά το συμβάν.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, τα αίτια του θανάτου του αλόγου δεν έχουν διευκρινιστεί ακόμα και θα πραγματοποιηθεί εξέταση από κτηνίατρο της αρμόδιας υπηρεσίας.
Πέραν όμως του συμβάν, υπενθυμίζεται ότι η οδηγία που έχει δοθεί στους αμαξηλάτες αναφέρει πως δεν επιτρέπεται να κινούνται οι άμαξες από τις 13:00 έως τις 17:00 τις θερμές ημέρες του καλοκαιριού και με θερμοκρασίες από 35 βαθμούς Κελσίου
Τα ζώα τις ώρες εκείνες θα πρέπει να αναπαύονται σε σκιερά και δροσερά μέρη.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Συναγερμός στην Κέρκυρα: Αναγκαστική προσγείωση αεροσκάφους
Κέρκυρα: Μεγάλη ένταση μεταξύ Βρετανών τουριστών και του διάσημου ράπερ Russ Millions
Μπλόκο της ΑΑΔΕ σε πλοίο στο λιμάνι του Βόλου με 12.300 λίτρα λαθραίων καυσίμων
15:19
Εργαζόμενη ξενοδοχείου στη Λευκάδα εντοπίστηκε νεκρή δίπλα σε πισίνα
15:14
Χανιά: Προφυλακιστέος ο 43χρονος που σκότωσε την 45χρονη - «Κάθαρμα» φώναζαν έξω από τα δικαστήρια
15:11
Φιλιππίνες: Σεισμός 6,4 βαθμών στο νησί Μιντανάο
15:10