Νίκαια: Ανήλικοι έπεσαν θύματα ληστείας - Στο νοσοκομείο 16χρονος
Ανανεώθηκε:
Τέσσερις άγνωστοι λήστεψαν και χτύπησαν δύο ανήλικους την Κυριακή (09/07) στη Νίκαια.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, δύο παιδιά 16 και 13 ετών βρίσκονταν στην οδό Μπούρνοβα λίγο μετά τις 6 το απόγευμα, όταν τους πλησίασαν οι δράστες και με τη βία, τούς άρπαξαν ένα τσαντάκι, ένα κινητό τηλέφωνο και μια αστυνομική ταυτότητα.
Ο 16χρονος τραυματίστηκε στο κεφάλι και μεταφέρθηκε για την παροχή πρώτων βοηθειών στο νοσοκομείο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Αχαΐα: Έδεσαν, φίμωσαν και λήστεψαν ιδιοκτήτη καφενείου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Βουλή: Εισήγηση της επιτροπής δεοντολογίας άρσης της ασυλίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου
20:44
ΚΟΣΜΟΣ
Τραγωδία στην Ινδία: Τουλάχιστον 15 νεκροί από φωτιά σε κτήριο στην πόλη Λάκναου
20:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΥΡΙΖΑ για Αβραμόπουλο - Ασημακοπούλου: «Η ΝΔ έχει καταντήσει πινάκιο δικαστηρίου»
20:32
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Πιερρακάκης: «Το Υπερταμείο μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο - Καταλύτης ανάπτυξης»
20:25
CULTURE