Νίκαια: Ανήλικοι έπεσαν θύματα ληστείας - Στο νοσοκομείο 16χρονος
Ανανεώθηκε:
Τέσσερις άγνωστοι λήστεψαν και χτύπησαν δύο ανήλικους την Κυριακή (09/07) στη Νίκαια.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, δύο παιδιά 16 και 13 ετών βρίσκονταν στην οδό Μπούρνοβα λίγο μετά τις 6 το απόγευμα, όταν τους πλησίασαν οι δράστες και με τη βία, τούς άρπαξαν ένα τσαντάκι, ένα κινητό τηλέφωνο και μια αστυνομική ταυτότητα.
Ο 16χρονος τραυματίστηκε στο κεφάλι και μεταφέρθηκε για την παροχή πρώτων βοηθειών στο νοσοκομείο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Αχαΐα: Έδεσαν, φίμωσαν και λήστεψαν ιδιοκτήτη καφενείου
ΚΟΣΜΟΣ
Χάος στον αέρα: Μεθυσμένος επιβάτης πιάστηκε στα χέρια με αστυνομικούς
22:10
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΚΕ: Η καταδίκη της Άννας – Μισέλ Ασημακοπούλου εκθέτει την κυβέρνηση -
22:00
ΕΛΛΑΔΑ
Σε ύφεση η φωτιά στη Βοιωτία: Καταστροφές σε καλλιέργειες και ποιμνιοστάσια
21:58
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Πέθανε ο Κωνσταντίνος Κουβαράς αναπληρωτής Προέδρου του ομίλου ΆΒΑΞ
21:55
ΚΟΣΜΟΣ