Νίκαια: Ανήλικοι έπεσαν θύματα ληστείας - Στο νοσοκομείο 16χρονος
Ανανεώθηκε:
Τέσσερις άγνωστοι λήστεψαν και χτύπησαν δύο ανήλικους την Κυριακή (09/07) στη Νίκαια.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, δύο παιδιά 16 και 13 ετών βρίσκονταν στην οδό Μπούρνοβα λίγο μετά τις 6 το απόγευμα, όταν τους πλησίασαν οι δράστες και με τη βία, τούς άρπαξαν ένα τσαντάκι, ένα κινητό τηλέφωνο και μια αστυνομική ταυτότητα.
Ο 16χρονος τραυματίστηκε στο κεφάλι και μεταφέρθηκε για την παροχή πρώτων βοηθειών στο νοσοκομείο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Αχαΐα: Έδεσαν, φίμωσαν και λήστεψαν ιδιοκτήτη καφενείου
ΚΟΣΜΟΣ
Αφγανιστάν: Μέλη ΜΚΟ προσήχθησαν διότι η γενειάδα τους δεν ήταν αρκετά πλούσια
23:19
ΚΟΣΜΟΣ
Μπρα ντε φερ ΗΠΑ–Ιράν για πυρηνικά και εκεχειρία – Ανοιχτό το μέτωπο στον Λίβανο
23:10
ΕΛΛΑΔΑ
Κινητοποίηση για την εξαφάνιση 12χρονου από τον Άγιο Παντελεήμονα
23:05
ΚΟΣΜΟΣ
Αστυνομική επιχείρηση στη Γαλλία για ναρκωτικά οδήγησε στην ανεύρεση Πικάσο αξίας 15 εκατ. ευρώ
22:59
ΕΛΛΑΔΑ