Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία σωματείων για την αύξηση των εργατικών ατυχημάτων
Ανανεώθηκε:
Παρέμβαση για τα εργατικά ατυχήματα, που καταγράφονται σε διάφορους κλάδους, πραγματοποίησαν εργατικά σωματεία έξω από το ΥΜΑΘ, στη Θεσσαλονίκη.
Οι εργαζόμενοι ζήτησαν την αύξηση των ελέγχων για την τήρηση της εργατικής νομοθεσίας, αλλά και πρόσθετα μέτρα πρόληψης, υγιεινής και ασφάλειας στην εργασία, ιδιαίτερα κατά τις ημέρες με υψηλές θερμοκρασίες, οι οποίες αναμένονται λόγω καύσωνα.
Στη διαμαρτυρία συμμετείχαν εκπρόσωποι των οικοδόμων, εμποροϋπαλλήλων, διανομείς, κ.ά.
Αντιπροσωπεία των εργαζομένων συναντήθηκε με εκπρόσωπο του υφυπουργού Εσωτερικών και τού έθεσε τα αιτήματά της. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε παρέμβαση – διαμαρτυρία και στα γραφεία του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) στη Θεσσαλονίκη.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Θεσσαλονίκη: Εργατικό ατύχημα στο λιμάνι -Υπάλληλος τραυματίστηκε από θραύσμα γυαλιού
Εργατικό ατύχημα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τραυματίας ένας χειριστής οχήματος
Ηράκλειο: Τη γνησιότητα της υπογραφής της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου εξετάζουν οι Αρχές
12:16
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια - Αναφορές για εγκλωβισμένους στα μπαλκόνια
12:08
Τόλης Παπαδημητρίου: «Η σάτιρα δεν είναι χλευασμός, είναι ένας τρόπος να πεις την αλήθεια»
12:00
Μήνυμα Αραγτσί προς ΗΠΑ: «Το Ιράν ελέγχει το Ορμούζ για τις επόμενες 30 ημέρες»
12:00