Θεσσαλονίκη: Γυναίκα έπεσε στο κενό από τον τρίτο όροφο πολυκατοικίας
Μία 50χρονη γυναίκα, έπεσε στο κενό από το μπαλκόνι του τρίτου ορόφου πολυκατοικίας, στο Κορδελιό Θεσσαλονίκης, το πρωί της Πέμπτης 20/7.
Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες προχώρησε σε αυτή την πράξη, ερευνώνται από την Αστυνομία.
Το περιστατικό συνέβη γύρω στις 8.45 το πρωί, στην οδό Κολοκοτρώνη, ενώ η γυναίκα διακομίστηκε τραυματισμένη, αλλά ζωντανή, στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία γιατρών για τις μετακινήσεις σε νοσοκομεία της περιφέρειας
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Προσπάθησε να ξεφύγει από τους αστυνομικούς και προκάλεσε τροχαίο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αττικά Πολυκαταστήματα: Πρεμιέρα σήμερα στην δημόσια προσφορά για την εισαγωγή στο Euronext Athens
08:07
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ανακοίνωση για νέα θητεία Ερντογάν, το άρθρο 116 και οι μηχανισμοί της επόμενης ημέρας
08:04
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΙΟΒΕ: Οι ευκαιρίες της παραγωγής οπτικοακουστικών έργων για την ελληνική οικονομία
08:01
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ κατά Γερουσίας: «Έχω το Ιράν στα "σχοινιά", έτοιμο να πέσει και δυσκολεύουν τη δουλειά μου»
07:57
ΠΟΛΙΤΙΚΗ