Θεσσαλονίκη: Γυναίκα έπεσε στο κενό από τον τρίτο όροφο πολυκατοικίας
Μία 50χρονη γυναίκα, έπεσε στο κενό από το μπαλκόνι του τρίτου ορόφου πολυκατοικίας, στο Κορδελιό Θεσσαλονίκης, το πρωί της Πέμπτης 20/7.
Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες προχώρησε σε αυτή την πράξη, ερευνώνται από την Αστυνομία.
Το περιστατικό συνέβη γύρω στις 8.45 το πρωί, στην οδό Κολοκοτρώνη, ενώ η γυναίκα διακομίστηκε τραυματισμένη, αλλά ζωντανή, στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία γιατρών για τις μετακινήσεις σε νοσοκομεία της περιφέρειας
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Προσπάθησε να ξεφύγει από τους αστυνομικούς και προκάλεσε τροχαίο
ΚΟΣΜΟΣ
Συνάντηση Ρούτε - Τραμπ σήμερα στην Ουάσινγκτον - Στόχος η αποκλιμάκωση στις σχέσεις ΝΑΤΟ-ΗΠΑ
09:48
ΕΛΛΑΔΑ
Δωρεάν συγγράμματα για τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών - Εντάσσονται στον «Εύδοξο»
09:46
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το Peaq είναι το νέο, μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Skoda
09:40
ΚΟΣΜΟΣ
Τα πολεμικά πλοία της Βόρειας Κορέας εξοπλίζονται με πυρηνικά όπλα
09:38
ΚΟΣΜΟΣ