Πάτρα: Κατέληξε ο 22χρονος που νοσηλευόταν μετά την κατάρρευση της γέφυρας
Κατέληξε το Σάββατο (29/7) ο 22χρονος που νοσηλευόταν διασωληνωμένος, λόγω του τραυματισμού που υπέστη από την κατάρρευση της Περιμετρικής γέφυρας στα Μποζαϊτικα.
Ο 22χρονος νοσηλευτόταν στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Πάτρας και υπέκυψε στα τραύματά του το μεσημέρι, σύμφωνα με το tempo24.
Ο θάνατος του άτυχου άνδρα ανεβάζει τα θύματα του περιστατικού σε δύο, καθώς από την πτώση της γέφυρας σκοτώθηκε και ένας 44χρονος Ρομά.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Βίντεο που τραβήχτηκε λίγο πριν την κατάρρευση της γέφυρας
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους δύο κατηγορούμενοι για την κατάρρευση της γέφυρας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κουτσούμπας: Το δίλημμα των εκλογών είναι οι ζωές μας ή τα κέρδη τους
22:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΛ.Α.Σ. για Κώδικα Αυτοδιοίκησης: Δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των τοπικών κοινωνιών
22:39
ΚΟΣΜΟΣ
Στη Μασσαλία κατασχεμένο τάνκερ - Θεωρείται ότι ανήκει στον ρωσικό «σκιώδη στόλο»
22:37
ΚΟΣΜΟΣ
Ικανοποίηση από την Ιταλία για την συμφωνία Ισραήλ - Λιβάνου
22:32
ΠΟΛΙΤΙΚΗ