Πάτρα: Κατέληξε ο 22χρονος που νοσηλευόταν μετά την κατάρρευση της γέφυρας
Κατέληξε το Σάββατο (29/7) ο 22χρονος που νοσηλευόταν διασωληνωμένος, λόγω του τραυματισμού που υπέστη από την κατάρρευση της Περιμετρικής γέφυρας στα Μποζαϊτικα.
Ο 22χρονος νοσηλευτόταν στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Πάτρας και υπέκυψε στα τραύματά του το μεσημέρι, σύμφωνα με το tempo24.
Ο θάνατος του άτυχου άνδρα ανεβάζει τα θύματα του περιστατικού σε δύο, καθώς από την πτώση της γέφυρας σκοτώθηκε και ένας 44χρονος Ρομά.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Βίντεο που τραβήχτηκε λίγο πριν την κατάρρευση της γέφυρας
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους δύο κατηγορούμενοι για την κατάρρευση της γέφυρας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης για τον πρώτο Έλληνα αστροναύτη: Επισφραγίζεται το στοίχημα των επενδύσεων στο διάστημα
20:49
ΚΟΣΜΟΣ
Κατέληξαν σε συμφωνία Ισραήλ και Λίβανος - Μερική αποχώρηση του ισραηλινού στρατού από το νότο
20:42
ΚΟΣΜΟΣ
Ξεπέρασαν τους 900 οι νεκροί από το σεισμό στη Βενεζουέλα - Σπεύδουν συνεργεία διάσωσης
20:37
ΕΛΛΑΔΑ
Hellenic Train: Αναστέλλεται από 29/6 το δρομολόγιο Πάτρα-Καμίνια - Με λεωφορεία η μετακίνηση
20:31
ΕΛΛΑΔΑ