Η πρώτη ανάρτηση Ζελένσκι για την επίσκεψη στην Ελλάδα
Ανανεώθηκε:
Την πρώτη του ανάρτηση στα social media έκανε ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι από την Αθήνα, όπου βρίσκεται για συζητήσεις με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Ο πρόεδρος της Ουκρανίας αναμένεται επίσης να συναντηθεί με την πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, ενώ θα συμμετάσχει και στην Σύνοδο των Βαλκανικών χωρών.
«Ακολουθεί η επίσκεψη στην Ελλάδα. Έχουμε ήδη φτάσει. Συνάντηση με την Πρόεδρο Κατερίνα Σακελλαροπούλου, ουσιαστικές διαπραγματεύσεις με τον πρωθυπουργό Μητσοτάκη και την ελληνική αντιπροσωπεία. Η ατζέντα είναι ό,τι μπορούμε να κάνουμε μαζί για να προστατεύσουμε την ανθρώπινη ζωή και την ελευθερία στο κοινό μας ευρωπαϊκό σπίτι»
Η ανάρτηση του Ουκρανού προέδρου στο Χ:
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Έφτασε στην Αθήνα ο Ζελένσκι - Τι θα συζητήσουν με τον Κυριάκο Μητσοτάκη
Στην Αθήνα ο Βολοντιμίρ Ζελένσκι - Θα συναντηθεί με Μητσοτάκη και Σακελλαροπούλου
Χάος από «εισβολή» πολιτών σε κατάστημα για να αγοράσουν κλιματιστικά και ανεμιστήρες στη Γαλλία
16:10
Κατέληξε η 43χρονη που τραυματίστηκε στο σκοπευτήριο Ηρακλείου Κρήτης
16:01
Υπό έλεγχο η φωτιά σε δασική έκταση στην Μαμουλάδα Αιτωλοακαρνανίας
15:46
Παγκράτι: Πτώση τοίχου από κτήριο - Διακοπή κυκλοφορίας στην Εργοτίμου
15:33