Θεσσαλονίκη: Οίκος ανοχής που λειτουργούσε παράνομα κατέγραφε τους πελάτες
Ανανεώθηκε:
Την ύπαρξη οίκου ανοχής, ο οποίος λειτουργούσε παράνομα και παράλληλα κατέγραφε με κάμερα τους πελάτες του, ανακάλυψαν έπειτα από έφοδο οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος και Εμπορίας Ανθρώπων Θεσσαλονίκης.
Για την υπόθεση συνελήφθησαν ο 62χρονος υπεύθυνος του οίκου ανοχής, μία 48χρονη συνεργάτιδά του, όπως επίσης μία 25χρονη που βρισκόταν σε ξεχωριστό δωμάτιο και κατείχε από κοινού με τον πρώτο μικροποσότητα κοκαΐνης (1,8 γραμμάρια).
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αστυνομίας, εκτός από τη ναρκωτική ουσία, κατασχέθηκαν μία ρομποτική κάμερα παρακολούθησης κλειστού κυκλώματος, μία συσκευή καταγραφής εικόνας βίντεο, δύο σημειωματάρια και το συνολικό χρηματικό ποσό των 3.215 ευρώ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Θεσσαλονίκη: Γείτονες πιάστηκαν στα χέρια για μια κάμερα ασφαλείας και πήγαν στο Αυτόφωρο
Τροχαίο με εγκατάλειψη στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
CNN Türk: Κατ' ιδίαν συνάντηση Τραμπ - Ερντογάν στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
19:19
Μαργαρίτης Σχοινάς: «Δεν είχα καμία επικοινωνία με τις βελγικές αρχές για την υπόθεση Αβραμόπουλου»
19:17
Νετανιάχου: «Θα εμποδίσουμε το Ιράν να αποκτήσει πυρηνικά όπλα - Μόνιμη η ζώνη ασφαλείας στο Λίβανο»
19:09
Άρειος Πάγος: Τρεις εντεταλμένους Ευρωπαίους εισαγγελείς επέλεξε το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο
19:00