Άγρια συμπλοκή ανηλίκων στην Κηφισιά - Στο νοσοκομείο δύο 15χρονοι
Ανανεώθηκε:
Άγρια συμπλοκή ανηλίκων σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής (24/9) στην Κηφισιά, με αποτέλεσμα δύο άτομα 15 ετών να χρειαστεί να διακομιστούν στο νοσοκομείο.
Ειδικότερα, οι Αρχές ειδοποιήθηκαν για το περιστατικό από περίοικους που άκουσαν φωνές.
Μόλις κατέφθασαν στο σημείο δυνάμεις της ΕΛΑΣ αντίκρισαν μία ομάδα νεαρών ατόμων να κυνηγά περίπου 20 άλλους.
Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, τα δύο άτομα που τραυματίστηκαν μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Παίδων «Παναγιώτη και Αγλαΐας Κυριακού».
Παράλληλα, οι Αρχές προχώρησαν σε προσαγωγή έξι ατόμων.
ΕΛΛΑΔΑ
Πάνω από 40 πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο σε όλη τη χώρα
19:10
ΚΟΣΜΟΣ
Κοστούμι, πισίνα... βουτιά: Ο Μαμντάνι εγκαινίασε την έναρξη του καλοκαιριού στη Νέα Υόρκη
18:59
ΚΟΣΜΟΣ
«Να συλληφθούν για εγκλήματα πολέμου»: Νέο μήνυμα Χαμενεΐ κατά ΗΠΑ και Ισραήλ
18:47
ΚΟΣΜΟΣ
Πούτιν: Δεχόμαστε επίθεση από τη Δύση - Η Ρωσία μπορεί να είναι μόνο ισχυρή και ανεξάρτητη
18:35
ΚΟΣΜΟΣ